European National Panels se oficiálně přejmenovává na National Sample, což je krok, který reflektuje expanzi společnosti za hranice Evropy a zahajuje novou etapu jejího vývoje jako jednoho z předních poskytovatelů online sběru dat.
Změna názvu odráží globální ambice společnosti, přičemž vstup na thajský trh představuje první krok k expanzi do Asie s plány na další expanzi v tomto regionu.
S působností v osmi zemích společnost National Sample zajišťuje kvalitu dat díky vícestupňovým ověřovacím procesům, za pomoci aplikace AI Real Eyes, která ověřuje pohlaví a věk každého panelisty, důslednému výběru respondentů a závazku ke kvalitě.
National Sample se může pochlubit mimořádně nízkou mírou vyřazení dat (discard rate), která činí pouze 2–3 procenta, což výrazně převyšuje standardy v oboru.
„Naše přejmenování na National Sample je odrazem našeho růstu a ambicí. Expandujeme za hranice Evropy a vstup do Asie je klíčovým milníkem na naší cestě. Ačkoliv měníme jméno, náš závazek ke kvalitě, transparentnosti a péči o klienty i respondenty zůstává stejný. Naši klienti si zaslouží to nejlepší, a proto jsme jim k dispozici 24/7, abychom zajistili přesná data,“ uvedl Tomáš Říha, CEO společnosti National Sample.
„Na rozdíl od mnoha jiných hráčů v oboru nejenže sbíráme odpovědi, ale dbáme na to, aby pocházely od skutečných, angažovaných jednotlivců. Díky pečlivé péči o respondenty a robustním ověřovacím procesům udržujeme mimořádně nízkou „discard rate“ 2–3 procenta, zatímco u konkurence jsou tyto hodnoty výrazně vyšší. To našim klientům umožňuje plně důvěřovat získaným datům a dělat lepší a informovanější obchodní rozhodnutí,“ doplnil Říha.

National Sample využívá znalost místních trhů ve všech zemích svého působení k přesnějšímu cílení a získávání kvalitních dat, včetně těžko dostupných segmentů.
Rebranding přináší novou doménu, NationalSample.com, a aktualizovanou firemní identitu, která reflektuje globální směřování společnosti.
Firma pokračuje v poskytování odborných služeb a zajišťování hladkého průběhu projektů napříč různými regiony.
V následujících letech má National Sample v plánu expandovat nejen na další evropské a asijské trhy, ale také na další kontinenty.
Nová značka bude oficiálně představena na konferencích Succeet 2025 v Německu a SampleCon 2025 v USA.