Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pět trendů, které změní pravidla hry. Budoucnost marketingu odhalena

Marketéři jsou často sami proti sobě. WARC definuje oblasti, jimž se musí začít věnovat.

Nová zpráva Marketers’s Toolkit 2025 od WARC přináší zásadní vhledy pro budoucnost marketingu. Vychází z globálního průzkumu mezi více než 1100 vedoucími pracovníky, hlubokých rozhovorů s předními odborníky a vlastní metodiky GEISTE.

Přináší pět klíčových trendů. Marketéři získávají jasná doporučení, jak se adaptovat na měnící se prostředí, od budování cenové síly značky až po zacílení na opomíjené segmenty, jako jsou jednočlenné domácnosti. Připravte se na budoucnost marketingu.

Reklama
ČEZ

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 47/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)