Je na čase pořádně zmapovat, jak se daří české reklamní branži. Zapojte se do výzkumu a získáte jeho kompletní výsledky.
Marketing & Media s agenturou Behavio mapuje, jak se daří českým marketérům a marketérkám. Na které nástroje se při své práci spoléhají, ale třeba také, jestli mají oblíbenou reklamní agenturu, která vždy přijde s dobrým nápadem. Čeho se jim nedostává a na jaký buzzword by se mělo zapomenout? Zapojte se do výzkumu na webu mam.cz/vyzkum-marketeru. Pomůžete tím odhalit trendy a nálady v reklamním byznysu.
Díky účasti v průzkumu získáte exkluzivní přístup ke kompletním výsledkům výzkumu Radosti a starosti českých marketérů. Budete mezi prvními, kdo se dozví insighty ze světa reklamy. Rovněž dostanete zdarma aktuální vydání Marketing & Media a zlevněný vstup na workshopy Behavio Labs, které pomáhají odhalit potřeby zákazníků nebo naučí pracovat se symboly značek.