Udělejte pořádný Impact, připomíná soutěž deadline přihlášek

Impact Czech Awards lákají videem od agentury Wellen k zapojení do 21. ročníku soutěže. Na přihlášky zbývá necelý měsíc.

Soutěž oceňující to nejlepší z českého integrovaného marketingu pořádaná asociací ADMEZ a sekcí Aktivační agentury AKA odstartovala svůj už 21. ročník pod novým názvem Impact Czech Awards. Její motto „Udělejte pořádný impact“ teď kreativně ztvárnila agentura Wellen Retail Experience CZ jmenovitě Nicole Lypinska a Gabriel Matula. Vytvořili také video, které připomíná, že uzávěrka přihlášek je už 22. června.

Ještě do 27. května ale mohou přihlašovatelé stihnout zvýhodněné registrace „early birds“. Během léta zasedá a hodnotí porota pod vedením Markéty Moreno. Vítězové národního kola převezmou ocenění 5. září, aby mohli své práce připravit na cestu do Evropy. Evropská soutěž Impact Awards se koná již na podzim.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka