Pětice těch nejlepších z nejlepších agentur: The Monkeys, Wieden+Kennedy, Draftline, David, McCann.
Prví digitální národ
Cena: Titanium Grand Prix
Agentura: The Monkeys, Sydney
Klient: vláda Tuvalu
Tichomořský ostrovní stát Tuvalu se spojil s globální kreativní agenturou The Monkeys (součást Accenture Song) a produkční společností Collider a vytvořily digitální národ. Kampaň měla upozornit na to, že Tuvalu může v příštích několika letech zmizet kvůli stoupající hladině moře.
#BringHomeTheBud
Cena: Titanium Lion
Agentura: Wieden+Kennedy, New York
Klient: Budweiser
Dva dny před mistrovstvím světa ve fotbale byl společnosti Budweiser zakázán prodej piva na stadionech v Kataru. Značce tak zůstaly tisíce piv „bez domova“. Budweiser se rozhodl pro odvážnou reakci a oznámil, že veškeré tyto zásoby z Kataru věnuje vítězné zemi zdarma. A spolu s agenturou Wieden+Kennedy vyzval svět: #BringHomeTheBud
Corona Extra Lime
Cena: Titanium Lion
Agentura: Draftline (Shanghai), David (Bogota), David (New York)
Klient: AB InBev
Když byl důsledkem covidu přerušen dovoz limetek do Číny, navázala Corona (AB InBev) spolupráci s místními úřady a vytipovala oblasti s nízkými příjmy v provincii S‘-čchuan, kde by mohla zemědělce naučit limetky pěstovat. Během jednoho roku se podařilo sklidit jeden milion limetek navíc, což zvýšilo každému pěstiteli v průměru příjem o 21 procent.
Kde se usadit
Cena: Titanium Lion
Agentura: McCann Poland
Klient: Mastercard
Když začala invaze ruských vojsk na Ukrajinu a zvedla se uprchlická vlna, polská Mastercard společně se svou agenturou McCann vytvořila platformu, která pomáhá najít bydlení všem, kteří ho akutně potřebují. Projekt Gdziezamieszkac.com vznikl během pěti týdnů a využilo ho asi 300 tisíc ukrajinských uprchlíků.