Festival Cannes Lions uzavřel 70. ročník udělením titanových lvů

Pětice těch nejlepších z nejlepších agentur: The Monkeys, Wieden+Kennedy, Draftline, David, McCann.

Prví digitální národ
Cena: Titanium Grand Prix
Agentura: The Monkeys, Sydney
Klient: vláda Tuvalu

Tichomořský ostrovní stát Tuvalu se spojil s globální kreativní agenturou The Monkeys (součást Accenture Song) a produkční společností Collider a vytvořily digitální národ. Kampaň měla upozornit na to, že Tuvalu může v příštích několika letech zmizet kvůli stoupající hladině moře.

#BringHomeTheBud
Cena: Titanium Lion
Agentura: Wieden+Kennedy, New York
Klient: Budweiser

Dva dny před mistrovstvím světa ve fotbale byl společnosti Budweiser zakázán prodej piva na stadionech v Kataru. Značce tak zůstaly tisíce piv „bez domova“. Budweiser se rozhodl pro odvážnou reakci a oznámil, že veškeré tyto zásoby z Kataru věnuje vítězné zemi zdarma. A spolu s agenturou Wieden+Kennedy vyzval svět: #BringHomeTheBud

Corona Extra Lime
Cena: Titanium Lion
Agentura: Draftline (Shanghai), David (Bogota), David (New York)
Klient: AB InBev

Když byl důsledkem covidu přerušen dovoz limetek do Číny, navázala Corona (AB InBev) spolupráci s místními úřady a vytipovala oblasti s nízkými příjmy v provincii S‘-čchuan, kde by mohla zemědělce naučit limetky pěstovat. Během jednoho roku se podařilo sklidit jeden milion limetek navíc, což zvýšilo každému pěstiteli v průměru příjem o 21 procent.

Kde se usadit
Cena: Titanium Lion
Agentura: McCann Poland
Klient: Mastercard

Když začala invaze ruských vojsk na Ukrajinu a zvedla se uprchlická vlna, polská Mastercard společně se svou agenturou McCann vytvořila platformu, která pomáhá najít bydlení všem, kteří ho akutně potřebují. Projekt Gdziezamieszkac.com vznikl během pěti týdnů a využilo ho asi 300 tisíc ukrajinských uprchlíků.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II