Veronika Dvořáková: důležitý je vzájemný respekt, inspirace a spolupráce s jinými agenturami

V hlavní porotě Agentury roku zasedne také Veronika Dvořáková, partnerka advokátní kanceláře Havel & Partners, která je současně jedním z odborných garantů soutěže.


Jak by se podle vás agentury měly stavět k problémům dneška? 

V souvislosti s prezidentskou kampaní se v poslední době hodně diskutovalo o etice a zodpovědnosti v PR a marketingu. Obzvlášť v době, kdy v Evropě řešíme důsledky covidu, ekonomické krize a již téměř rok trvajícího válečného konfliktu na Ukrajině, je zásadní, aby agentury při své práci jednaly čestně, pravdivě a transparentně tak, aby nepřispívaly k dalšímu rozdělování společnosti nebo šíření zkreslených či nepravdivých informací. Velmi důležitý je samozřejmě i odpovědný postoj k udržitelnosti a společenská angažovanost, včetně bezplatné nebo zvýhodněné pomoci neziskovému sektoru. V této oblasti vzniká ze strany agentur spousta skvělých projektů, které mě velmi baví sledovat. 

Co by podle vás měla agentura dělat, aby přispívala ke zlepšení českého marketingového a komunikačního prostředí?

Marketing a PR se neustále vyvíjí, a to enormně rychlým tempem – digitalizace, sociální sítě, kreativa i obsah se mění. Co fungovalo před pěti lety, nefunguje dnes, a co funguje dnes, nebude fungovat za pět let. I proto je nutné, aby profesionálové, kteří se chtějí dlouhodobě udržet na špičce, sledovali trendy, vzdělávali se, inovovali a neustále zkoušeli nové věci. To přitom vyžaduje velkou dávku osobní motivace i odhodlání a samozřejmě také vášeň pro obor. Z mého pohledu je důležitý i vzájemný respekt, inspirace a spolupráce s jinými agenturami či marketingovými profesionály se společným cílem kultivovat náš obor a budovat jeho dobré jméno směrem k médiím a veřejnosti. 

Co podle vás dělá agentury výjimečnými?

Od špičkové agentury očekávám významnou přidanou hodnotu. Nesmí ustrnout, naopak by měla své služby neustále obohacovat o nejnovější trendy a technologie v oblasti marketingu, rychle je uchopit a převést do praxe a občas i přiměřeně experimentovat. Stejně jako v ostatních oborech v oblasti ‚professional services‘ považuji za naprosto klíčovou schopnost přemýšlet ‚out of the box‘, perfektně porozumět byznysu klienta a jeho potřebám a vysvětlit mu přínos poskytované služby pro jeho firmu. A každý by si jistě přál dělat s profesionály, které jejich práce očividně baví a dokážou pro své nápady nadchnout i všechny okolo, včetně rezistentních pesimistů.

Veronika Dvořáková
Partnerka advokátní kanceláře Havel & Partners, kde je zodpovědná za marketing, CSR, ESG a vede vzdělávací Akademii H&P.  Významným klientům kanceláře poskytuje poradenství v oblasti strategického marketingu a krizové komunikace. Věnuje se také rozvoji vztahů se ženami – klientkami. Patří do žebříčku nejvlivnějších žen v ČR dle českého Forbesu, slovenský Forbes ji zařadil mezi nejvýznamnější ženy slovenského byznysu. Bývalá novinářka a vrchní ředitelka na ministerstvu spravedlnosti, pracovala též na lidskoprávním projektu OSN v Londýně. Je také porotkyní v soutěži Czech Superbrands.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341