Pivo na Colours: škola čepování a experimentální speciály

Plzeňský Prazdroj partnerství s festivalem využívá i k prezentaci novinek. „Je to příležitost získat přímou zpětnou vazbu,“ říká ředitel pivovaru Proud.

Jedním ze šesti hlavních partnerů právě probíhajícího festivalu Colours of Ostrava je pivovar Radegast. Ten je tradičním partnerem multižánrového hudebního festivalu Colours of Ostrava. Strategii značky na festivalu MAM přiblížil Petr Klíma, Senior Brand manažer značky: „Přes deset let se zaměřujeme na to, aby návštěvníci festivalu dostávali pivo Radegast v té nejlepší kvalitě. Školíme výčepní, na vybraných místech čepujeme do skla a z tanků. Zájemce, kterých každým dnem přibývá, učíme, jak má správně načepované pivo vypadat.“ Zmíněná škola čepování v hospodě Radegast Pub probíhá pod dohledem nošovických sládků a mistrů výčepních a je zasazena do budovy Národního zemědělského muzea.

Stánky Radegastu jsou na festivalu snad všude, majitel značky Plzeňský Prazdroj druhým rokem využívá svého partnerství i k prezentaci speciálních piv ze svého experimentálního pivovaru Proud. Ten se znovu usadil v jednopatrové stavbě u vchodu do areálu a přímo proti hlavní stage a vedle výčepu, u kterého se tvoří hlavně večer pořádná fronta, vytvořil o patro výš a v okolí Chill-out zónu, která nabízí pivní osvěžení a díky zastřešení také úkryt před sluncem i deštěm, ale i herní zónu s fotbálkem, deskovkami či pukecem a miniexpozici zajímavých výtvorů, které vznikly recyklací plechovek a etiket.

„Na Colours of Ostrava jsme byli poprvé vloni a moc nás potěšil velký zájem a příznivé reakce na naše piva. Colours a vlastně obecně festivaly či podobné akce vnímáme jako skvělou příležitost získat přímou zpětnou vazbu. Vidíme bezprostřední reakce okamžitě po ochutnání některého z našich piv a zároveň můžeme s lidmi diskutovat o jednotlivých pivních stylech či konkrétních pivech. Nakonec tak získáváme také inspiraci k vytvoření nových limitek,“ řekl MAM ředitel experimentálního pivovaru Proud Michal Škoda.

Na Colours má svou premiéru nový KISSeláč Višeň, který uvařila sládková Proudu Lenka Straková. Jde o osvěžující sytě červené pivo s výraznou ovocnou vůní po zralých višních. V chuti převládá střední kyselost doplněná lehkým sladovým tělem s krátkým dozníváním. Na čepu mají i další speciály z Proudu: Yuzu Pale Ale, Švestka, Maracuja Ale, IPL Ceres, TheMže, Veer, Ventill a nealko Proovan.

Proud na festivalu představil i své nové obaly pro prodej v obchodech. Nyní používá 500ml plechovky místo nevratných lahví. Vedle rostoucí obliby mezi spotřebiteli je dalším důvodem také menší dopad recyklovatelných plechovek na životní prostředí.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen