Uzávěrka českých Impact Awards se blíží

Na přihlášky do soutěže Direct Impact Czech pořádané asociací ADMEZ a sekcí Aktivačních agentur AKA zbývá už jen měsíc.

Už 23. ročník soutěže pro Direct Impact Czech (dříve Impact Czech Awards, IMC Czech Awards) je v plném proudu. Původní uzávěrku přihlášek ze 7. července posunuli pořadatelé z asociace ADMEZ a sekce Aktivačních agentur AKA na 14. července. Projekty je tedy možné přihlašovat ještě měsíc.

Hlásit se mohou všechny reklamní a jiné subjekty, které připravují řešení v oblasti přímé komunikace, digitálních kampaní, podpory prodeje, aktivace značek. Na webu soutěže mohou registrovat projekty alespoň částečně realizované v loňském roce, a to výhradně na území České republiky.

Kampaně je podle webu soutěže možné přihlašovat do 17 kategorií. Odborná porota vedená z pozice prezidentky marketérkou Markétou Moreno, posoudí přihlašované práce podle čtyř kritérií: strategického a kreativního řešení, provedení a výsledků.

Vyhlášení výsledků je plánováno na 16. září, slavnostní večer má proběhnout opět v pražském Jazz Docku. Pak bude v říjnu následovat možnost přihlašování do evropského kola Impact Awards, jež pořádá asociace EACA a The Impact Council.

Loni bylo během slavnostního večera 22. ročníku soutěže rozdáno sedm zlatých, 11 stříbrných a 11 bronzových trofejí. Grand Prix si odneslo Momentum za kampaň pro Komerční banku, agenturou ročníku se stal Triad Advertising a klientem ročníku L’Oréal Group.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen