Na přihlášky do soutěže Direct Impact Czech pořádané asociací ADMEZ a sekcí Aktivačních agentur AKA zbývá už jen měsíc.
Už 23. ročník soutěže pro Direct Impact Czech (dříve Impact Czech Awards, IMC Czech Awards) je v plném proudu. Původní uzávěrku přihlášek ze 7. července posunuli pořadatelé z asociace ADMEZ a sekce Aktivačních agentur AKA na 14. července. Projekty je tedy možné přihlašovat ještě měsíc.
Hlásit se mohou všechny reklamní a jiné subjekty, které připravují řešení v oblasti přímé komunikace, digitálních kampaní, podpory prodeje, aktivace značek. Na webu soutěže mohou registrovat projekty alespoň částečně realizované v loňském roce, a to výhradně na území České republiky.
Kampaně je podle webu soutěže možné přihlašovat do 17 kategorií. Odborná porota vedená z pozice prezidentky marketérkou Markétou Moreno, posoudí přihlašované práce podle čtyř kritérií: strategického a kreativního řešení, provedení a výsledků.
Vyhlášení výsledků je plánováno na 16. září, slavnostní večer má proběhnout opět v pražském Jazz Docku. Pak bude v říjnu následovat možnost přihlašování do evropského kola Impact Awards, jež pořádá asociace EACA a The Impact Council.
Loni bylo během slavnostního večera 22. ročníku soutěže rozdáno sedm zlatých, 11 stříbrných a 11 bronzových trofejí. Grand Prix si odneslo Momentum za kampaň pro Komerční banku, agenturou ročníku se stal Triad Advertising a klientem ročníku L’Oréal Group.