Nezneškejte Ježíška, napsal Niceboy. K chybce se postavil čelem

V době předvánočního shonu může chybovat každý. Důležité je umět si ze sebe udělat legraci a případně i vytěžit marketingový potenciál.

Cestující pražského metra si mohli všimnout nové reklamy značky Niceboy, se kterou si pohrál nezbedný vánoční šotek (bratranec toho tiskařského). Sympatické je, že se k tomu Niceboy postavil čelem a s humorem.

„Předvánoční čas dá člověku zabrat. A když se pak snaží NEZNEŠKAT všechny deadliny, tak to pak občas dopadne i takto. Tobě přejeme, ať advent prožiješ v pohodě a v menším shonu než my!“ okomentoval chybu oficiální profil Niceboy na síti LinkedIn.

„I mistr tesař… Všichni jsme jen lidi a děláme chyby, naštěstí málokdo z nás pracuje jako neurochirurg, takže klid, vždyť o nic nejde, když nějakou občas uděláme. PS: virální mela, jestli jsme to udělali schválně,“ dodal CEO Niceboye Jiří Zima na svém profilu na LinkedIn.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen