Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Home Credit v kampani láká na flexibilní půjčky

Klíčovými tématy kampaně jsou Flexibilní půjčka, nabídka půjčky na míru a nové funkce mobilní aplikace. Poběží po celý rok, tradičně na kanálech Prima Group, Atmedia a TV Óčko. Nově se Home Credit opře i do video formátů na YouTube a přidá vysílání na Hitrádiu Orion. 

„Loňský rok byl pro český Home Credit v oblasti marketingové komunikace velmi úspěšný. Přišli jsme s novým kreativním konceptem a upravili schéma televizní kampaně. Kombinace těchto změn se nám vyplatila. Podařilo se posílit znalost komunikace i zvažování značky. Ruku v ruce s těmito výsledky jsme splnili také obchodní cíle a upevnili tržní podíl. Proto jsme se letos rozhodli mírně zvýšit investice do nákupu médií a rozšířit media mix, abychom ještě více zefektivnili účinnost naší komunikace,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí sekce Marketing.

Hlavním tématem letošní reklamní kampaně bude již tradičně Flexibilní půjčka, vlajkový produkt společnosti s unikátní zákaznickou propozicí v podobě flexibilního splácení. Komunikace se bude soustředit také na individuální přístup při tvorbě klientských nabídek, na pozitivní zkušenost téměř 3 milionů obsloužených zákazníků v Česku a na Slovensku a na mobilní aplikaci Home Credit, která nabízí funkce pro pohodlné splácení půjček i aktivní operace, jako převod peněz na účet, rozložení nákupů do splátek nebo sbírání prémiových korun v rámci věrnostního programu Premia.

Reklama
Know

„Tradiční televizní kampaň letos doplní video formáty na YouTube.cz a platformách Seznam.cz, které jsme doposud úspěšně testovali. Nově jsme se rozhodli také pro rádio a ve spolupráci s mediálním zastupitelstvím RadioHouse spouštíme roční pilotní kampaň na stanici Hitrádio Orion, která pokrývá celou severní Moravu. V průběhu roku budeme v daném regionu bedlivě sledovat efekt kampaně a věříme, že se rádio stane naším trvalým komunikačním kanálem,“ dodává Vašíček.

Do rozšířeného media mixu bude Home Credit dál propisovat úspěšný kreativní koncept „Úsměvy“. Kampaň odstartuje se stávajícími spoty, které v první polovině roku doplní nový obsah. Na výrobě bude interní marketingový tým opět spolupracovat s dlouholetým zlínským partnerem IS Produkcí. 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)