Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sport Alive Awards zveřejnily shortlist s 60 finalisty

Nové sportovně-byznysové ceny Sport Alive Awards 2022 zveřejnily shortlist. Soutěží se v šesti kategoriích, vítězové budou oznámeni na říjnové konferenci Sport Alive 2022.

Mezi nejúspěšnější organizace patří s pěti nominacemi Česká obec sokolská a Český florbal, se čtyřmi nominacemi agentura Raul a AC Sparta Praha, po dvou nominacích získali agentura VMLY&R, Český rozhlas, FK Dukla Praha, Český olympijský výbor, Go4Gold, Orlen Unipetrol, Statutární město Ostrava a překvapivě také Florbal Židenice. Mezi nominovanými jsou také projekty značek Škoda Auto, Lidl, Dr. Max, Kaufland a dostala se tam i v posledních týdnech velmi populární kampaň FC Rokycany.

„Musím říct, že jsme absolutně nedoufali v takový zájem hned v úvodním ročníku. Cítíme velkou zodpovědnost vybrat to nejlepší, zejména protože se prakticky bez výjimky jedná skutečně o velmi inspirativní projekty z různých regionů i sportů. Cílem platformy Sport Alive je prezentovat a oceňovat to dobré z českého a slovenského sportu, takže jsme rádi, že je skutečně co prezentovat“ říká Tomáš Janča, jeden z organizátorů cen.

Reklama
ČEZ

Pořadatelé cen zároveň představili nového generálního partnera Sport Alive Awards. Tím se stala sázková společnost Tipsport, která domácí sport dlouhodobě významně podporuje. „Tipsport neustále posiluje svou pozici v českém sportovním prostředí a dnes je jednoznačně největším partnerem českého sportu. Proto nám přišlo přirozené podpořit ambici organizátorů Sport Alive ocenit ty nejlepší projekty v českého sportu. Máme radost z velkého počtu přihlášených i vysoké kvality postupujících projektů a věříme, že vzniká skvělá tradice oborových cen, na které budou jejich držitelé pyšní a všichni ostatní se je budou snažit dobýt,“ říká Martin Filip, který z pozice Head of Brand zastřešuje v největší česko-slovenské sázkové společnosti Tipsport mimo jiné i oblast sponzoringu.

Vybrané projekty nyní bude hodnotit desetičlenná porota složená z expertů na sportovní marketing, která současně tvoří již před časem oznámený advisory board Sport Alive. V každé z kategorií porota teď vybere tři projekty a současně určí jejich finální pořadí.

Slavnostní vyhlášení vítězů pak proběhne v rámci konference Sport Alive 2022, která se uskuteční v úterý 4. října v O2 universum. Pořadatelé konference současně se shortlistem Awards oznámili také finální sestavu vystupujících, která čítá 37 speakerů.

„Toto je bezkonkurenčně ta nejnabitější sestava speakerů ze světa sportu a sportovního byznysu, která se kdy v Česku nebo na Slovensku sešla. Jsme velmi vděční za jejich vstřícnost a připravenost sdílet své zkušenosti a znalosti. Českému sportu přinášíme mimořádnou šanci najít inspiraci a know-how k tomu, aby byl ještě lépe schopen oslovovat nové fanoušky a zvyšovat svou hodnotu,“ doplňuje Janča.

Program konference, který bude odehrávat paralelně ve dvou sálech, obsahuje dohromady 19 prezentací, panelových diskuzí a rozhovorů (celý program je na www.sportalive.cz/program). Kromě 29 českých vystupujících také 6 speakerů ze Slovenska a 2 z Německa. Právě odtud přijede hlavní řečník letošní konference Martin Geisthardt, obchodní a marketingový ředitel legendárního klubu FC St. Pauli.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)