Značka Peek & Cloppenburg expanduje a v Praze na Zličíně otevřela další, v pořadí už pátou pobočku v České republice a druhou v Praze.
Dvoupodlažní prodejna o rozloze 4 000 m2 současně představí nový koncept s dvoupatrovým oddělením dámské a pánské módy mezinárodních značek i rozšíření segmentu mladé volnočasové módy. V říjnu pak v expanzi plánuje pokračovat, a to prostřednictvím své další značky ANSON’s, která specializuje na pánskou módu.
Peek & Cloppenburg, který je v rámci ČR přítomen také v Brně a v Ostravě, se zaměřuje na komplexní nabídku módy pod jednou střechou, od top světových výrobců jako Hugo, Tommy Jeans, CK Jeans, Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Boss, Boss Black, Polo Ralph Lauren a dalších, po unikátní brandy dostupné pouze zde, jako například značky Review či Jake*s.
„Máme radost, že díky loajálním českým zákazníkům můžeme zákazníkům nabídnout další, už pátou pražskou prodejnu, tentokrát v Metropoli Zličín. I přes náročnou situaci na trhu směřujeme vpřed a plánujeme další rozšíření našich prodejen, rozvoj na nových trzích i expanzi v rámci Evropy,“ říká Hans-Peter Pichler, regionální obchodní ředitel Peek & Cloppenburg.
Hned v říjnu pak dojde k otevření další prodejny, tentokrát se zaměřením pouze na muže. ANSON’s, prodejce pánské módy, je součástí společnosti Peek & Cloppenburg a kombinuje exkluzivní značky a světový výběr mezinárodních návrhářů.
Aktuálně jsou prodejny Peek&Cloppenburg přítomny v 15 zemích včetně Německa, Rakouska, Švýcarska, Nizozemí, Polska, Chorvatska, České republiky, Maďarska, Litvy, Lotyšska, Rumunska, Slovinska, Slovenska, Bulharska a Srbska.