Peek & Cloppenburg otevřel pátou prodejnu v ČR

Značka Peek & Cloppenburg expanduje a v Praze na Zličíně otevřela další, v pořadí už pátou pobočku v České republice a druhou v Praze.

Dvoupodlažní prodejna o rozloze 4 000 m2 současně představí nový koncept s dvoupatrovým oddělením dámské a pánské módy mezinárodních značek i rozšíření segmentu mladé volnočasové módy. V říjnu pak v expanzi plánuje pokračovat, a to prostřednictvím své další značky ANSON’s, která specializuje na pánskou módu.

Peek & Cloppenburg, který je v rámci ČR přítomen také v Brně a v Ostravě, se zaměřuje na komplexní nabídku módy pod jednou střechou, od top světových výrobců jako Hugo, Tommy Jeans, CK Jeans, Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Boss, Boss Black, Polo Ralph Lauren a dalších, po unikátní brandy dostupné pouze zde, jako například značky Review či Jake*s. 

„Máme radost, že díky loajálním českým zákazníkům můžeme zákazníkům nabídnout další, už pátou pražskou prodejnu, tentokrát v Metropoli Zličín. I přes náročnou situaci na trhu směřujeme vpřed a plánujeme další rozšíření našich prodejen, rozvoj na nových trzích i expanzi v rámci Evropy,“ říká Hans-Peter Pichler, regionální obchodní ředitel Peek & Cloppenburg.

Hned v říjnu pak dojde k otevření další prodejny, tentokrát se zaměřením pouze na muže. ANSON’s, prodejce pánské módy, je součástí společnosti Peek & Cloppenburg a kombinuje exkluzivní značky a světový výběr mezinárodních návrhářů.

Aktuálně jsou prodejny Peek&Cloppenburg přítomny v 15 zemích včetně Německa, Rakouska, Švýcarska, Nizozemí, Polska, Chorvatska, České republiky, Maďarska, Litvy, Lotyšska, Rumunska, Slovinska, Slovenska, Bulharska a Srbska.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345