Řetězec nasazuje podzimní spoty, které navazují na úspěšný koncept s nešikovným manželem. Za kreativou stojí Jinej Gang, spolupracovaly Knowworks a Stink Films.
Síť odborných center Bauhaus navazuje na svou jarní kampaň s názvem „Nešikovný manžel“ a spouští další, podzimní verzi. V hlavní roli se opět objeví Vojta Kotek, který se ujal i režie.
Spoty poběží na stanicích skupin Nova Group, Prima Group i ČT. Spolu s třicetisekundovými spoty budou vysílány také desetisekundové remindery a sponzorské vzkazy, pro online jsou připraveny i verze spotů o délce dvaceti a šesti sekund. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně rozhlasu, tisku nebo OOH. Probíhat bude také přímo v centrech Bauhaus, kde bude doplněna o instore prvky.
„Jarní kampaň zaznamenala u diváků úspěch a věříme, že podzimní kampaň bude neméně úspěšná, budeme pokračovat s konceptem nešikovného manžela, diváci se dočkají nových scének. Důraz klademe na klíčové sdělení – v odborných centrech Buahaus najdou zákazníci vše potřebné pro dílnu, dům a zahradu, a to včetně odborného poradenství, bez kterého se to, jak bude patrné ve spotech, občas neobejde,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti.
Na podobě komunikace opět spolupracovaly společnosti Knowworks a Stink Films. Za kreativními návrhy stojí Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang.
Ve spotech vystupuje vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i herečka Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. V epizodních rolích se objeví také Zdeněk Charvát (Divadlo v Celetné). „Spolupráce s Vojtou Kotkem byla už při přípravě jarní kampaně perfektní, diváci ocenili nejenom způsob, jakým Vojta s Eliškou ztvárnili manželský pár, ale líbilo se jim i odlehčené a zábavné pojetí videí. V tomto duchu se ponese i naše podzimní kampaň,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti Bauhaus.