Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nešikovný Kotek se vrací v kampani Bauhausu

Řetězec nasazuje podzimní spoty, které navazují na úspěšný koncept s nešikovným manželem. Za kreativou stojí Jinej Gang, spolupracovaly Knowworks a Stink Films.

Síť odborných center Bauhaus navazuje na svou jarní kampaň s názvem „Nešikovný manžel“ a spouští další, podzimní verzi. V hlavní roli se opět objeví Vojta Kotek, který se ujal i režie.

Spoty poběží na stanicích skupin Nova Group, Prima Group i ČT. Spolu s třicetisekundovými spoty budou vysílány také desetisekundové remindery a sponzorské vzkazy, pro online jsou připraveny i verze spotů o délce dvaceti a šesti sekund. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně rozhlasu, tisku nebo OOH. Probíhat bude také přímo v centrech Bauhaus, kde bude doplněna o instore prvky.

Reklama
ČEZ

„Jarní kampaň zaznamenala u diváků úspěch a věříme, že podzimní kampaň bude neméně úspěšná, budeme pokračovat s konceptem nešikovného manžela, diváci se dočkají nových scének. Důraz klademe na klíčové sdělení – v odborných centrech Buahaus najdou zákazníci vše potřebné pro dílnu, dům a zahradu, a to včetně odborného poradenství, bez kterého se to, jak bude patrné ve spotech, občas neobejde,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti.

Na podobě komunikace opět spolupracovaly společnosti Knowworks a Stink Films. Za kreativními návrhy stojí Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang.

Ve spotech vystupuje vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i herečka Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. V epizodních rolích se objeví také Zdeněk Charvát (Divadlo v Celetné). „Spolupráce s Vojtou Kotkem byla už při přípravě jarní kampaně perfektní, diváci ocenili nejenom způsob, jakým Vojta s Eliškou ztvárnili manželský pár, ale líbilo se jim i odlehčené a zábavné pojetí videí. V tomto duchu se ponese i naše podzimní kampaň,“ doplňuje Jindřich Hovorka ze společnosti Bauhaus.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)