Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.

Cirkulární ekonomiku se iniciativa Zálohujme.cz snaží podpořit dalším krátkým filmem. Příběh Inspektor Klusó: Vražedné návyky natočený ve stylu film noir vysvětluje úskalí současného systému nakládání s použitými nápojovými obaly. Zpěvák Tomáš Klus si v krátkém filmu vedle hlavní role Inspektora Klusó zahrál rovnou i všechny tři podezřelé – bezdomovce, seniorku a továrníka.

„Až sto milionů PET lahví a plechovek skončí každý rok pohozených v českých městech a v přírodě. Další tisíce tun končí naprosto nevyužity na skládkách a ve spalovnách. Proto se prostřednictvím iniciativy Zálohujme.cz snažíme vysvětlovat, jak bychom se k našim zdrojům mohli a měli chovat, aby si život na naší planetě mohly užívat i budoucí generace. Jsem ráda, že nás v tom podpořil i Tomáš Klus, který cirkularitu a zálohy podporuje již léta,“ uvedla ke vzniku krátkého filmu mluvčí iniciativy Zálohujme.cz Andrea Brožová.

Reklama
ČEZ

Krátký film, jenž měl premiéru během letošního 56. Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, navazuje na podobný projekt cirkulární Pohádky o princezně PEŤce, která výhody zálohování lahví vysvětlovala malým dětem a jejich rodičům. Pohádka získala v letošním ročníku PR soutěže Lemur zlato v kategorii Digital & Social – spolupráce s influencery.

Za oběma krátkými filmy vytvořenými pro Zálohujme.cz stojí agentura AMI Digital. Pro Inspektora Klusó vytvořila námět a spot produkovala. Režii nového spotu měl na starosti Martin Janeš, který se postaral i o scénář a střih, za kamerou stál Michal Jurásek.

Vizitka kampaně:
Klient: Mattoni 1873 – Zálohujme.cz
Námět: AMI Digital
Režie, scénář, střih: Martin Janeš
Kamera: Michael Jurásek
Zvuk: Jan Vacek
Produkce: AMI Digital
Hrál: Tomáš Klus

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)