Reklama
Megaboard

Red Bull v hodnotě inzerce ujíždí konkurenci

V ceníkových cenách za inzerci značka utratila téměř 89 milionů korun za prvních sedm měsíců roku. Ukazuje to monitoring Ad Intel agentury Nielsen Admosphere.

První pětici brandů energetických nápojů kraluje v útratách za inzerci Red Bull, ukazuje to měsíční seriál krátkých zpráv z monitoringu Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere. Za období od ledna do července letošního roku Red Bull nakoupil inzerci představující takřka 89 milionů korun v ceníkových cenách. V těch nejsou zahrnuty různé slevy, a tak nejde o přehled reálných cen, ale spíše ukazatel trendů.

Red Bull má velký, téměř sedminásobný, náskok i před dvojku v útratách, kterou je značka Tiger. Ta využila inzerci představující v ceníkových cenách skoro 13,3 milionů korun. S dalším odstupem následují brandy Big Shock!Semtex, které nakoupily inzerci blížící se 4,5 milionům korun v ceníkových cenách. Hodnota inzerce páté značky v pořadí – Erebos – lehce převyšuje 300 tisíc korun. Do nakoupeného reklamního prostoru Red Bullu by se tak vešla 274krát.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále