Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Red Bull v hodnotě inzerce ujíždí konkurenci

V ceníkových cenách za inzerci značka utratila téměř 89 milionů korun za prvních sedm měsíců roku. Ukazuje to monitoring Ad Intel agentury Nielsen Admosphere.

První pětici brandů energetických nápojů kraluje v útratách za inzerci Red Bull, ukazuje to měsíční seriál krátkých zpráv z monitoringu Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere. Za období od ledna do července letošního roku Red Bull nakoupil inzerci představující takřka 89 milionů korun v ceníkových cenách. V těch nejsou zahrnuty různé slevy, a tak nejde o přehled reálných cen, ale spíše ukazatel trendů.

Red Bull má velký, téměř sedminásobný, náskok i před dvojku v útratách, kterou je značka Tiger. Ta využila inzerci představující v ceníkových cenách skoro 13,3 milionů korun. S dalším odstupem následují brandy Big Shock!Semtex, které nakoupily inzerci blížící se 4,5 milionům korun v ceníkových cenách. Hodnota inzerce páté značky v pořadí – Erebos – lehce převyšuje 300 tisíc korun. Do nakoupeného reklamního prostoru Red Bullu by se tak vešla 274krát.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)