Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Každá vesnice má Kopakabránu. Gambrinus s Yoyo bandem zvou na amatérský fotbal

Jedeme na hřiště, jedem na dovolenou, jedeme za sluncem s desítkou naraženou… Značka Gambrinus se spojila s kapelou Yoyo band, která přezpívala svůj hit Jedem do Afriky a představuje novou imaginární destinaci: Kopakabránu.

Místo exotické dovolené nemusí ležet jen u pláží Karibiku, ale třeba hned ve vedlejší vesnici. Kopakabrána nabízí vše, co si od člověk od dovolené přeje: odpočinek, místní kuchyni, skvělé pivo s možností degustace a zábavu, jak ukazuje ambasador projektu Kopeme za fotbal a bývalý vynikající záložník Pavel Horváth v novém spotu z dílny agentury Triad. Produkci zajistil Flux Films, mediálně kampaň zastřešuje agentura Starcom.

Do destinace Kopakabrána se dokonce prodávaly zájezdy přes cestovní agenturu Invia. Lidé si mohli zakoupit speciální zážitek na jedno odpoledne, který se uskuteční 13. srpna ve středočeských Byšicích. Až posléze se odhalilo, že půjde o vesnický mač Býšice versus Červené Janovice, v jejichž sestavě nastoupí Tomáš Řepka, Martin Jiránek či Roman Bednář. 

Reklama
MMcite

Značka amatérský fotbal podporuje dlouhodobě v rámci projektu Kopeme za fotbal a klubům pomáhá dlouhodobě a systematicky materiálním vybavením či vylepšováním zázemí. Kluby mohou využít koncept Kopakabrány v tvorbě propagačních materiálů zvoucí na vlastní zápasový program o víkendech včetně doprovodného programu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)