Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Červené ramínko od WMC Grey podporuje polské ženy a jejich právo volby

Agentura pro bono připravila komunikaci pro organizaci Ciocia Czesia, která umožňuje polským ženám bezpečnou interrupci v Česku.

V reakci na současnou politickou situaci v Polsku, která ženám znemožňuje svobodný přístup k potratům, spustil kolektiv Ciocia Czesia novou komunikaci.

Její první exekucí je prodej ramínek — symbol nebezpečných domácích potratů, které jsou pro ženy nejzazší možností při nechtěném těhotenství. Drátěná ramínka, přebarvená na jasně červenou barvu a doplněná informativní visačkou s QR kódem, budou prodávána u partnerů kampaně Freshlabels a NeverEnough za cenu deseti tisíc korun za kus. Právě to je přibližná cena jedné interrupce v Česku.

Reklama
MMcite

„Jsme rády, že tento skvělý projekt vznikl. Už od začátku naší činnosti jsme neskutečně pozitivně překvapené, jak obrovskou podporu v české společnosti cítíme,“ uvedly k projektu členky kolektivu Ciocia Czesia, ten již už přes rok zprostředkovává přijíždějícím Polkám bezpečnou interrupci na českých klinikách, kterou si často nemohou dovolit. ‚‚Věříme, že tato kampaň bude rezonovat a nám se tak podaří získat další finanční prostředky na pomoc osobám z Polska, které potřebují přístup k interrupci,“ dodaly.

Kampaň v blízké budoucnosti představí další exekuce, jejichž součástí bude i merch, spolupráce s vybranými influencery a informační web pravonapotrat.cz. Celý výtěžek z prodeje ramínek i budoucího merche půjde na sbírku pro Ciocia Czesia, která běží na platformě znesnaze21.cz. Zde mohou lidé přispět také libovolnou částkou.

Kompletní komunikace i kreativa pochází z dílny WMC Grey, autory konceptu jsou idea maker a copywriter Klára Javůrková a art director Radek Pleha. „Podpořit tuto iniciativu jsme se rozhodli proto, že v dnešní době by měly mít ženy právo se samy rozhodnout,“ vysvětlila výkonná ředitelka agentury Adéla Krausová a dodala: „Do této velmi těžké situace se mohou dostat jediným přešlapem nebo ani ne vlastní vinou a ocitají se potom před složitou volbou, která zásadně ovlivní jejich budoucnost. Těhotenství se odehrává v těle ženy, ona pak nese i větší část odpovědnosti, proto by měla mít právo na takové rozhodnutí.“ WMC Grey tuto kampaň pro Ciocia Czesia připravili pro bono.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)