Reklamy vytvořené s agenturou Sunny Jim & friends v režii Jarka Plouhara ukazují, na co si mohou lidé přes platformu půjčovat.
Zonky se při tvorbě nových spotů inspirovalo výsledky květnového průzkumu agentury IPSOS. Podle nich totiž Češi během letních měsíců plánují kromě dovolené vynaložit větší výdaje (více než deset tisíc korun) především na nové vybavení svých domácností a jejich rekonstrukce, ale také na pořízení nového zahradního vybavení. Část dotázaných bude své plány financovat právě s pomocí půjčky.
Nové reklamy přesouvají děj do venkovního, byť ateliérového prostředí. Herec Petr Buchta v hlavní roli v nich radí svému sousedovi, jak si stejně jako on sám může díky půjčce od Zonky usnadnit domácí práce i nákup užitečného vybavení, konkrétně zahradního traktůrku, tepelného čerpadla nebo venkovních žaluzií. Objeví se postupně v následujících měsících.
Spoty s letními účely půjček Zonky doplňují současnou kampaň na pořízení skútru, nábytku a spotřebičů do domácnosti. Na přípravě televizních spotů se vedle interního komunikačního týmu Zonky podílela kreativní a produkční agentura Sunny Jim & friends a režie se opět ujal Jarek Plouhar.