Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zonky přidává na léto do kampaně nové spoty

Reklamy vytvořené s agenturou Sunny Jim & friends v režii Jarka Plouhara ukazují, na co si mohou lidé přes platformu půjčovat.

Zonky se při tvorbě nových spotů inspirovalo výsledky květnového průzkumu agentury IPSOS. Podle nich totiž Češi během letních měsíců plánují kromě dovolené vynaložit větší výdaje (více než deset tisíc korun) především na nové vybavení svých domácností a jejich rekonstrukce, ale také na pořízení nového zahradního vybavení. Část dotázaných bude své plány financovat právě s pomocí půjčky.

Nové reklamy přesouvají děj do venkovního, byť ateliérového prostředí. Herec Petr Buchta v hlavní roli v nich radí svému sousedovi, jak si stejně jako on sám může díky půjčce od Zonky usnadnit domácí práce i nákup užitečného vybavení, konkrétně zahradního traktůrku, tepelného čerpadla nebo venkovních žaluzií. Objeví se postupně v následujících měsících.

Reklama
Know

Spoty s letními účely půjček Zonky doplňují současnou kampaň na pořízení skútru, nábytku a spotřebičů do domácnosti. Na přípravě televizních spotů se vedle interního komunikačního týmu Zonky podílela kreativní a produkční agentura Sunny Jim & friends a režie se opět ujal Jarek Plouhar.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu