Ruzovyslon.cz odstartoval oslavy kampaní vytvořenou společně s agenturami Brand Family a Motionhouse. Navážou na ni billboardy a slevové akce.
Do konce srpna poběží na kanálech Nova a Markíza kampaň společnosti Ruzovyslon.cz, která slaví 20. Výročí od svého vzniku. V kreslené kampani se opět objevuje maskot růžového slona s hlasem herce Martina Stránského. Limuzínou přijíždí k nazdobené prodejně s růžovým kobercem a všude vidí „samé dvacítky“. E-shop totiž k dvaceti letům nabízí slevu dvacet procent na dvacet bestsellerů ze svého sortimentu.
Kampaň vznikla in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse. Vedle televize se objeví i online a v rozhlasu. Na spoty navážou billboardy a speciální slevové akce.
„Stejně jako maskot Růžový slon, i náš e-shop prochází podobnou symbolickou změnou. S oslavou dvacátých narozenin již Růžový slon není žádný nezkušený náctník, má za sebou první důležité životní zkušenosti a experimentování. S přibývajícím věkem navíc prohlubuje své znalosti ve vlastní identitě a poznávání, má tendence k navazování dlouhodobých vztahů. Stejně tak i my se snažíme o budování dlouhodobého vztahu s našimi zákazníky,“ komentuje majitel společnosti Adam Durčák.
Durčák původně provozoval v Havířově internetovou kavárnu, v rámci které prodával volně šiřitelné hry a software. Nejúspěšnější byly erotické hry, které́ se mimo jiné prodávaly na erotických veletrzích. Právě tam se seznámil s několika dodavateli. V roce 2002 se tedy v Havířově otevřela první kamenná prodejna erotických pomůcek pod názvem sexshop Havířov. O rok později se prodejna rozšířila o půjčovnu VHS kazet a video kabinky. V roce 2008 se spustil e-shop ruzovyslon.cz, kamenná prodejna se přejmenovala na Růžový slon.
Během let 2010 až 2017 došlo ke zvětšování a modernizaci plochy prodejny i skladových prostorů pro e-shop. V roce 2019 se spustil nový e-shop napojený na nově implementovaný systém ABRA Gen. Růžový slon expandoval na Slovensko. V roce 2020 se dále rozšířily pracovní prostory, stěhoval se sklad i expedice. Došlo k rebrandingu loga a maskota Růžového slona. Růžový slon navázal pravidelnou spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos, v rámci různých průzkumů mapuje sexuální chování české populace. V roce 2022 Růžový slon expanduje do Maďarska.
„Již od začátku se snažíme být průvodci světem sexu, pokoušíme se měnit pohled české populace na sexualitu, vztahy a intimitu. Právě proto vybíráme nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa, které náš tým expertů předem testuje, poskytujeme i odborné poradenství nejen v prodejnách, ale i na e-shopu. Čím dál více se také zabýváme problematikou zdravé sexuality, sexual wellness a mindfulness,“ vysvětluje Adam Durčák.