Krušovice mění vzhled obalů i názvy piv

Královský pivovar Krušovice letos mění design svého portfolia. V novém, modernějším pojetí nezapomíná na tradiční prvky značky. Spolu s designem mění piva i své názvy. Oproti původním upouští od přívlastku „královský“ a nové pojmenování vyzdvihuje chuťové atributy jednotlivých piv.

„Cílem bylo designy obalů zmodernizovat a zároveň vycházet z tradičních prvků značky. Nový design se opírá o tři hlavní symboly – upravené krušovické logo, korunku a krušovickou pečeť, která oproti původnímu designu mění na obalu svou roli a stává se dominantním prvkem,“ říká Zuzana Placková, Brand Manažer Krušovic.

Nový design tedy pracuje s původními prvky, které nyní změnily své postavení. Tradiční krušovická korunka a logo prošly drobnými vizuálními úpravami a spolu s pečetí představují klíčové prvky designu. K podpoření dojmu vizuálně čistého a jednoduššího vzhledu z obalů mizí budova krušovického pivovaru, nápisy „Královský pivovar“ a „Vařeno od roku 1581“ i podstavec s texturou českého granátu.

Významnou roli při redesignu hrála i zvolená barevnost a souhra metalických a matných efektů jednotlivých barev. Největší změnou z hlediska barev prochází Krušovice Ležák 12. Ten se z původní béžové, která v kategorii dvanáctek obecně převažuje, přeladil do tmavě zelené a zlatavé barvy, čímž rozbíjí barevný stereotyp dvanáctek. Nově také na produktu Krušovice Originál 10 dominuje červená barva. U černého piva, Krušovice Černé, a nealkoholického piva, Krušovice Hořké Nealko, barvy zůstávají stejné.

„Očekáváme, že změna designu zajistí především lepší viditelnost na regálech, zvýší vnímanou hodnotu značky a podpoří u spotřebitelů chuť k zakoupení našeho piva,“ doplňuje Jiří Coufal, Group Brand Manažer značky Krušovice.

Změnou prošly i názvy krušovických piv. Značka v názvech upouští od přívlastku „královský“ a zaměřuje se na vyzdvihnutí chuťových atributů jednotlivých piv: Krušovice Ležák 12 s plnou chutí, Krušovice Originál 10 s říznou chutí, Krušovice Hořké Nealko, Krušovice Černé s karamelovou chutí.

Design připravovala agentura Lavo Productions.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen