Partnerství k Mistrovství Evropy ve fotbale žen podtrhuje nový úhel pohledu ve spotu od agentury Adam&eveDDB.
Společnost Booking.com spustila novou kampaň v rámci několikaletého partnerství s UEFA pro sponzoring Mistrovství Evropy ve fotbale žen. Připravila ji agentura Adam&eveDDB, která ve spolupráci s produkcí Object & Animal natočila i dvouminutový hlavní televizní spot. V něm děj diváci sledují z pohledu hlavní postavy – dítěte, které s fotbalem začíná. Sbírá první modřiny z pádů, tvrdě trénuje, zažívá první úspěchy i nezdary. Kope si i s maminkou, která nakonec přes Booking.com zajistí výlet na fotbalové mistrovství. Až pak se ukáže, že jde o mistrovství ve fotbale žen a celou dobu byla hlavní hrdinkou dívka, která nakonec pozná své vzory, jako je anglická fotbalistka Millie Bright či hráčka Linda Dallman v německé verzi spotu.
Projekt má hravým a zábavným způsobem vyzývat předsudky. Díky POV pohledu kamery si totiž divák může myslet, že celou dobu sleduje cestu malého kluka. Ostatně i v týmu hlavní hrdinky jsou jejími spoluhráči kluci.
Adam&eveDDB se s Booking.com vedle ženského fotbalu soustředila na podporu diverzity i za kamerou. Režii měla na starosti Natalie Rae a za kamerou stála Eira Wyn Jones. Ženy se podílely na práci jak za klientskou, tak agenturní stranu.
„Tato kampaň je jen začátek našich ambicí, jak ukázat sílu cestování, jak oslavit zážitky, které pomáhají utvářet a inspirovat budoucí generace,“ uvedla Selma Ahmed, kreativní ředitelka Adam&eveDDB.
Kampaň běží až do konce srpna ve Velké Británii a Německu, objevuje se v televizi, venkovní reklamě a rozhlasu, taktická aktivace prak probíhá ve spolupráci s ESPN v USA. Součástí jsou i další digitální aktivity včetně rozhovorů s fotbalistkami.