Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů. Počet členů se blíží 300.

Pozici předsedy Výkonného výboru PR klubu obhájil na pravidelném shromáždění Pavel Vlček, který organizace vede již od roku 2018. Místopředsedkyní byla již podruhé zvolena Patricie Šedivá, ředitelka komunikace skupiny Pale Fire Capital. Ve svých mandátech nadále pokračují Jana Pečenková, generální manažerka agentury Grayling, Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí cestovní kanceláře Čedok, a Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ve společnosti ČEZ.

Zásadní změnu, kterou PR Klub přináší, je zavedení institucionálního členství. Tím se otevírají dveře dalším zájemcům o aktivní zapojení se do organizace profesionálů v komunikaci a public relations z řad právnických osob. Mezi svými členy tak PR Klub nově přivítá sdružení, firmy, organizace státní a veřejné správy, neziskové a další spolky, společnosti či agentury poskytující služby v tomto oboru.

Reklama
ČEZ

„PR Klub je přirozenou platformou pro setkávání a vzájemnou inspiraci profesionálů z řad in-house ředitelů, manažerů či specialistů komunikace a vnějších vztahů a také kolegů z PR agentur a poradců v oblasti komunikace. A právě ještě intenzivnější vzájemné propojování a inspirace všech součástí naší komunity má za cíl otevření PR Klubu zájemcům z řad právnických osob, kteří po této možnosti dlouhodobě volali, avšak stanovy naší organizace bohužel jejich zapojení dosud neumožňovaly,“ vysvětlil Pavel Vlček.

Znovuzvolená místopředsedkyně Patricie Šedivá dodala, že Podle zprávy Revizní rady se PR Klubu daří nejlépe za poslední roky, členská základna kontinuálně roste a stoupá i počet oborových akcí, které PR Klub pořádá. „Souvisí to i s tím, že se snažíme odborně, systematicky a konzistentně rozvíjet obor public relations ve všech jeho částech a úzce spolupracujeme s členskou základnou a dalšími odborníky, od nichž přicházejí velmi cenné podněty,“ uvedla Šedivá.

Vedení PR Klubu představilo také takzvané rozšířené členství, které za zvýhodněných podmínek umožňuje účast na všech vzdělávacích akcích zdarma a zpřístupňuje jejich kompletní videozáznamy. „V rámci nových členských benefitů je kladen ještě větší důraz na komunitní podporu. Pomoci se tak dostane členům – rodičům na mateřské a rodičovské dovolené, kteří mohou čerpat až roční členství zcela zdarma, nebo členům v nepříznivé situaci,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu. Další novinkou je v neposlední řadě zavedení diskuzních klubů, které nabídnou nejen oborová témata s cílem věnovat se zajímavým fenoménům do hloubky.

Během shromáždění členové ocenili nárůst členské základny, která v současnosti čítá 295 členů, a bezprecedentní zájem o oborová ocenění. Komunikační soutěž Zlatý středník letos zaznamenala rekordní počet přihlášek, a to v celkovém počtu 571.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)