V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním hrdinou je zakládající člen Cirk La Putyka Jiří Kohout.
Jejich cílem je ukázat, že zlevnit si finanční služby jde snadno, jednoduše, rychle a online – prakticky ještě rychleji, než si člověk stihne vypít svou ranní kávu. „Je jasné, že v dnešní uspěchané době má jen málokdo čas řešit své finance. Pro většinu lidí jde vlastně o nudné téma a obstarávání levnějších služeb navíc zabere mnoho času. A proto jsme tu my. Pomáháme Čechům najít výhodnou službu vyhovující jejich potřebám, a to rovnou on-line v jejich mobilu,“ říká CEO Patron GO Lukáš Vršecký.
Patron GO nedávno oslavil rok působení na českém trhu. Je zatím jedinou aplikací svého druhu a její výsledky předčily očekávání, což oslovilo slovenského investora Zero Gravity Capital, který do projektu vstoupil s investicí ve výši 40 milionů korun. Aplikace tak může expandovat za hranice České republiky, a zároveň rozšířit své marketingové aktivity.
Jednou z těchto aktivit je i první velká kampaň s názvem „Cappuccino, prosím!“, která bude v online prostoru k vidění do konce září. Kampaň bude podpořena promem na sociálních sítích a zároveň poběží i na Slovensku. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním hrdinou je zakládající člen Cirk La Putyka Jiří Kohout. Toho nyní můžete vidět například na Pražském Hradě v Shakespearově Macbethovi.