„Koukejte mazat, ať něco zažijete,“ hlásá značka ve spotu, který režíroval Tomáš Bařina a produkovala Boogiefilms.
Nová reklamní kampaň na Májku se zaměřuje na tradiční roli značky v životě českých domácností a při rodinných výletech za společným dobrodružstvím. Pro společnost Orkla Foods Česko a Slovensko ji vytvořila agentura WMC Grey.
„Spousta lidí má Májku spojenou s velice starou komunikací s Bolkem Polívkou. Teď je na čase vzít Májku na rodinný výlet,“ říká David Suda, kreativní ředitel agentury. Ústředním motivem kampaně se nyní stává vtipný dvojsmysl mazání. Ten spotřebitele láká vyrazit ven na rodinné dobrodružství, ke kterému chleba s paštikou již neodmyslitelně patří.
Spot sleduje mladou rodinu na výletě přírodou. Natáčelo se na Kokořínsku, o produkci se postarala společnost Boogiefilms a režie se ujal Tomáš Bařina. Zápletka se točí kolem hledání houkajícího výra, které vyústí komickým střetem s další rodinnou výpravou. Příběhovou linku tematicky rámuje svačina s Májkou, díky níž má jakékoli dobrodružství šťastný konec.
„Naší strategií bylo vystihnout co nejlépe tradiční roli Májky v rodině. A určitě budete souhlasit s tím, že každý správný výlet má v sobě dobrodružství a chleba namazaný Májkou. Tak koukejte mazat, ať taky něco zažijete,“ dodává Jan Plajner, business development director WMC Grey.
Spot, který vznikl v půlminutové a patnáctivteřinové variantě, má i šestisekundovou a desetisekundovou digitální verzi.
Vizitka kampaně
Klient: Orkla Foods Česko a Slovensko – Májka
Agentura: WMC Grey
Produkce: Boogiefilms
Režie: Tomáš Bařina