Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Výzkumníci spouští nový interaktivní nástroj

Detailní informace o cílových skupinách – včetně například preferencí značek, e-shopů či médií nabízí prohlížeč ČENDA. Jsou v něm data nejen z Česka.

Právě na Mezinárodní den výzkumu trhu 2. května spouští společnost European National Panels (na českém trhu působící pod značkou Český národní panel) nový interaktivní prohlížeč výzkumných dat o preferencích a návycích různých skupin ve společnosti. Dostal jméno ČENDA (Compare European National Data) a nabízí unikátní srovnání dat z Česka a dalších čtyř zemí: Slovensko, Polsko, Maďarsko a Bulharsko. ČENDA umožňuje uživateli jít i do většího detailu, kombinovat jednotlivé segmenty mezi sebou, nebo si na základě dostupných dat objednat dodatečný výzkum na vlastní cílové skupině.

Dokáže uživatelům z nejrůznějších oborů rychle zodpovědět otázky o vybrané cílové skupině: určí její velikost v populaci i její demografický profil. Detailnější rozbor segmentů pak přináší Expertní mód, který nabízí přístup k 1465 unikátním cílovým skupinám internetové populace. Ukáže také, jak velká je u dané skupiny výběrová chyba a v řadě oblastí také zobrazuje preference konkrétních značek (např. u bank, online streamovacích služeb, e-commerce, televize a další). Uživatel si v může ukládat skupiny do oblíbených a mít je tak vždy po ruce.

Reklama
ČEZ

V Česku vychází ČENDA z dat reprezentativního vzorku online populace o velikosti 10 tisíc respondentů.


European National Panels představují jeden z největších výzkumných panelů v zemích Visegrádské čtyřky a v Bulharsku. Disponují početnou skupinou 60 tisíc respondentů v Česku, 25 tisíc na Slovensku, 30 tisíc v Maďarsku, 30 tisíc v Polsku a 15 tisíc v Bulharsku. European National Panels jsou společným projektem tří českých agentur pro výzkum trhu – Stem/Mark, NMS Market Research a Nielsen Admosphere. ČENDA je již druhým projektem ENP (a zároveň tedy i této trojice agentur) hned po National Pandemic Alarm, který po dobu pandemie covid-19 průběžně mapoval společenské nálady v zemích V4 a Bulharsku.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)