Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků: „Myslíte, že už jste všechno viděli?“
U příležitosti 50. výročí Nike představuje svou nejnovější hymnu globální značky „Seen It All“, oslavující sílu minulosti Nike a příslib její budoucnosti. V minutu dlouhém spotu sedí Spike Lee s Ingigo Hubbard-Salk nad partičkou šachu a přitom vzpomíná na všechny skvělé sportovní okamžiky, kterých byl v průběhu let svědkem – od vítězství Tigera Woodse na Masters až představení Kobeho Bryanta za LA Lakers.
Hubbard-Salk naslouchá, ale po chvíli mu drze připomene všechny nové úžasné sportovce, jako například basketbalistu Ja Moranta a japonskou tenistku Naomi Osakaovou.Film končí tím, že herečka říká Lee: „Podívej, žádná neúcta, vím, že si myslíš, že jsi viděl všechno, ale ještě jsi neviděl nic. Šach mat!“ a na obrazovce se objeví známý pásek Nike. Ve filmu se objeví na čtyřicet atletů, kteří v minulosti s Nike spolupracovali.
Lee se značkou úzce spolupracuje již mnoho let, vedle Michaela Jordana režíroval a hrál v některých z nejznámějších reklam Nike, vytvořil i fiktivní postavu Marse Blackmona. K dalšímu oslavě svého 50. výročí nabízí Nike svým členům pět dní exkluzivních online výzev, produktů a zážitků prostřednictvím své aplikace.