Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků: „Myslíte, že už jste všechno viděli?

U příležitosti 50. výročí Nike představuje svou nejnovější hymnu globální značky „Seen It All“, oslavující sílu minulosti Nike a příslib její budoucnosti. V minutu dlouhém spotu sedí Spike Lee s Ingigo Hubbard-Salk nad partičkou šachu a přitom vzpomíná na všechny skvělé sportovní okamžiky, kterých byl v průběhu let svědkem – od vítězství Tigera Woodse na Masters až představení Kobeho Bryanta za LA Lakers.

Hubbard-Salk naslouchá, ale po chvíli mu drze připomene všechny nové úžasné sportovce,  jako například basketbalistu Ja Moranta a japonskou tenistku Naomi Osakaovou.Film končí tím, že herečka říká Lee: „Podívej, žádná neúcta, vím, že si myslíš, že jsi viděl všechno, ale ještě jsi neviděl nic. Šach mat!“  a na obrazovce se objeví známý pásek Nike. Ve filmu se objeví na čtyřicet atletů, kteří v minulosti s Nike spolupracovali. 

Reklama
ČEZ
https://www.youtube.com/watch?v=K0EfCKHpe0Q

Lee se značkou úzce spolupracuje již mnoho let, vedle Michaela Jordana režíroval a hrál v některých z nejznámějších reklam Nike, vytvořil i fiktivní postavu Marse Blackmona. K dalšímu oslavě svého 50. výročí nabízí Nike svým členům pět dní exkluzivních online výzev, produktů a zážitků prostřednictvím své aplikace.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)