Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Forum Media odhaluje první řečníky

© MAM

Na největší akci věnované komunikaci, marketingu a médiím vystoupí ceněný kreativec Jerker Fagerström či autor bestselleru Good News, Bad News Jeremy Iggers. Rezervujte si místo za zvýhodněnou cenu.

Dvaadvacátý ročník konference Forum Media, které se účastní přes 650 lidí včetně šéfů marketingu velkých zadavatelů, ředitelů mediálních domů, a mnoha dalších odborníků na komunikaci, se uskuteční 3. listopadu v pražském O2 universum. Do konce května si můžete rezervovat zvýhodněné vstupné.

Konference bude letos probíhat na čtyřech scénách – MAM Stage, Effie Stage, PR Summit a Market Insight. Přivítá přes 55 hvězdných řečníků, mezi prvními odhalenými jmény je šéf kreativy Publicis Groupe Nordic a kreativního hubu Le Pont Jerker Fagerström, který se zaměří na výzvy marketingu.

Reklama
ČEZ

„Nejde o střet digitálu a reklamy, ale o vytvoření skutečně zapamatovatelné značky a zákaznické zkušenosti. Věříme, že v online věku toho lze dosáhnout jen směsí kreativity, strategie a technologie. A kultury, která je oslavuje a respektuje zároveň,“ říká Jerker, který byl zakládajícím partnerem Saatchi & Saatchi ve Stockholmu, vedl švédskou pobočku DDB, jako kreativní šéf působil v McCann Sydney. Má na kontě řadu lvů z Cannes, včetně titanového, za práci pro klienty jako McDonald’s, Adidas, Volkswagen, Mastercard, Lufthansa, Carlsberg, H&M nebo švédskou armádu.

Dalším hvězdným řečníkem bude Američan Jeremy Iggers, autor bestselleru Good News, Bad News. Novinář, filozof a vysokoškolský profesor a hlavně jeden z nejuznávanějších světových expertů na mediální etiku se zaměří na média v dnešní době. „Nespokojenost veřejnosti se zpravodajskými médii často vede k volání po tom, aby novináři dodržovali etické standardy své profese. Ale co když je chyba v samotných standardech,“ ptá se Iggers a v Praze na tuto otázku nabídne odpověď.

Forum Media, největší tuzemskou akci věnovanou komunikaci, marketingu a médiím v Česku pořádá časopis Marketing a Media ve spolupráci s Asociací public relations (APRA) a Asociací komunikačních agentur (AKA).

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)