Po patnácti letech na trhu firma přichází s prvním spotem, ale i s novým webem a obaly. Chce oslovit více spotřebitelů.
Letos plánuje značka sušenek a krekrů Biopekárna Zemanka oslovit více spotřebitelů, kterým záleží na kvalitě potravin. Proto značka změnila vizuál svých obalů, v dubnu otevřela svůj první vlajkový obchod a nyní spolu s televizní kampaní představuje i nový web.
Reklama, která běží v květnu na TV Nova a bude podpořena online kampaní, má kreativu od Nikol Foktové z Leo Burnett Prague a Adama Citty, vznikla v produkci Woobetz a režíroval ji Adam Pavelka. Spot má zákazníkům přiblížit způsob vzniku produktů.
Velkými změnami si letos prošla i vizuální identita značky. Pro obaly využívá svěží pastelové barvy a nebojí se hravosti. Do stejného vizuálu je laděný i nový web a e-shop společnosti. Ten letos získal ocenění Udržitelný e-shop v soutěži ShopRoku společnosti Heureka.
V minulém roce si Biopekárna Zemanka získala pozornost díky spolupracím s UGO, IKEA, či Plzeňským Prazdrojem. Těmto firmám pomáhá zpracovávat zbytkové suroviny z výroby a peče z nich cirkulární sušenky a krekry. Začátkem roku 2022 je Biopekárna Zemanka začala dodávat i do velkých obchodních řetězců jakými jsou Globus a Kaufland. Očekává se proto zvýšená poptávka po cirkulárních produktech a Zemanka spolu s partnery by tak za rok mohly upéct sušenky a krekry i z několika tun zbytkové suroviny.
Vizitka kampaně:
Klient: Biopekárna Zemanka
Kreativa: Nikol Foktová – Leo Burnett, Adam Citta
Produkce: Aleš Plíva – Woobetz
Režie: Adam Pavelka
Kamera: Radim Střelka