Rohlík má další privátní značku, kávu Ubomi

Značka klade důraz na udržitelnost, má certifikát Rainforest Alliance a kapsle jsou kompostovatelné.

Po uvedení privátních značek mléčných produktů Miil, uzenin Dacello a papírových hygienických potřeb Moddia přišel nyní Rohlik.cz se značkou Ubomi, doma kompostovatelnými kávovými kapslemi.

Slovo Ubomi má ztělesňovat život a design obalu s kmenovými maskami připomíná původ kávy. Brzy by měly přijít různé variace kávových zrn z Brazílie, Etiopie, Kolumbie a dalších regionů.

Udržitelnost je dlouhodobě jedním z klíčových pilířů Rohlíku, a tak i nová privátní značka klade důraz na ochranu životního prostředí. Kapsle Ubomi jsou vyrobeny z přírodního materiálu získaného z přírodní celulózy a rostlinných olejů. Pocházejí od Capsul-in-Pro, podle firmy jde o první kapsle na trhu, které mají certifikaci TUV OK Home Compost umožňující kompostování přímo doma.

„Důležité je, že káva v našich kapslích Ubomi má certifikaci Rainforest Alliance. Koupí tohoto produktu tak zákazníci pomáhají podporovat ekologicky šetrné a férové zemědělství,“ uvedl Petr Chvojka, šéf privátních značek Rohlik Group.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Tom Roach
Marketing Festival 2025
Mikoláš Bílek
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR
AR25_boom
becherovka_spot
Linda Bui a Nhi
mediaPR