O2 TV Sport uvede čtyřdílný seriál o Baníku Ostrava – Nejlepší u nás!!!

Unikátní projekt, který vznikal přímo mezi hráči a trenéry, odhalí zákulisí fotbalového klubu Baníku Ostrava. První díl je na programu v sobotu 12. března 2022 od 13.45 hodin.

Baník je Ostrava, Baník je život. Už sto let je ostravský klub fenoménem regionu i celého československého fotbalu. Dokument zachycuje atmosféru fotbalové kabiny ve vypjatých okamžicích i srdce lidí, kteří jsou za svůj klub ochotni doslova položit vlastní život.

„Našim divákům přineseme celkem čtyři díly z tohoto exkluzivního dokumentu, který obsahuje materiál nasbíraný za poslední dva roky. Startujeme o tomto víkendu, poslední díl plánujeme na sobotu 2. dubna, kdy se Baník představí na Spartě,“ prozradil šéf fotbalové sekce O2 TV Sport David Sobišek s tím, že každý díl má stopáž zhruba 35 minut.

Připravovaný seriál není složen ze scének stejnojmenného filmu. „Je zde mnoho původního materiálu, nabídne opravdu atraktivní a unikátní záběry z prostředí jednoho z nejslavnějších českých sportovních klubů. Filmový děj kopíruje pouze z části,“ doplnil David Sobišek, podle něhož se tak čeští fotbaloví fanoušci mohou těšit na ještě bohatší fotbalové víkendy na O2 TV Sport.

Seriál Nejlepší u nás!!!, který vznikl v rámci úspěšné spolupráce O2 TV Sport a projektu Bez frází, pojednává o současné době. První díl se věnuje nelehké covidové době, druhý bude o soupeření s předními českými kluby, třetí o respektu a zároveň rivalitě s Opavou a čtvrtý o oslavách sta let Baníku.

O2 TV Sport uvede seriál na své hlavní stanici vždy v sobotu před fotbalovým superstudiem. Fanoušci jej budou moci v průběhu týdně vždy zhlédnout v připravovaných reprízách.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen