Do dvacátého ročníku oborové soutěže PR Klubu mohou firmy, agentury i instituce přihlašovat projekty do 31. března. Vítězové budou známi v září.
Dvacátý ročník oborové soutěže Zlatý středník, který pořádá profesní organizace PR Klub, přijímá přihlášky do 31. března včetně. Letos soutěž nabízí 20 kategorií, nově budou firmy, agentury i veřejné instituce moci poměřit své síly na poli podcastů a komunikace udržitelných investic (ESG).
„Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ uvedla Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.
Také v letošním 20. ročníku se pořadatelé zaměří na vysokou expertízu porotců a kvalitu hodnocení přihlášených prací. Do poroty vybírají téměř 100 českých a slovenských porotců, kteří dají projektům zpětnou vazbu. „Každý přihlašovatel tak získá slovní hodnocení svých projektů, které sestává z pozitiv, negativ, doporučení a celkového shrnutí spolu s informací o celkovém pořadí,“ sdělil Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
Zlatý středník již třetím rokem přijímá přihlášky ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ dodal Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti.