Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zásilkovna spolupracuje s platformou Vinted zaměřenou na secondhand oblečení

Zásilkovna zahájila spolupráci s Vinted, největší evropskou online peer to peer platformou pro prodej secondhandové módy. Zákazníci v České republice mohou nyní posílat a vyzvedávat zboží koupené na Vinted na jakémkoliv výdejním místě Zásilkovny, kterých má v ČR téměř 7 200.

„Vinted je další významný klient s mezinárodní působností, který si nás vybral jako partnera. Mám z toho velkou radost a blahopřeji našim kolegům z obchodního oddělení, kterým se ho podařilo získat. Velmi se nám líbí zaměření Vinted na cirkulární ekonomiku. I pro nás je to důležité téma a snažíme se naše podnikání postupně měnit a modernizovat tak, abychom co nejméně zatěžovali životní prostředí,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.

V momentu, kdy si kupující zboží objedná doručení zásilky přes Zásilkovnu, prodejce získá kód pro odeslání zásilky a může prodávané zboží odnést na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny v České republice. Zásilka poté putuje klasickým způsobem a kupující se může těšit na své zboží, které v 98 procent získá do druhého dne. 

Reklama
Know

Celosvětově má Vinted už zhruba 300 milionů položek a 45 milionů prodávajících a kupujících v rámci Evropy a severní Ameriky, s největšími komunitami ve Francii a v Německu. V Česku propadlo „collaborative consumption“ (spoluspotřebitelstvi) už přes milion registrovaných uživatelů. „Našimi členkami jsou především ženy ve věku od osmnácti do pětatřiceti let, ale vidíme posun ke starším věkovým skupinám i díky kategorii pro rodinu a děti,“ sdělila loni v říjnu MAM Lisa‑Marie Berns, PR manažerka Vinted pro Německo a jižní a východní Evropu.

Platforma aktuálně migruje své původní uživatele ze staré do nové aplikace. V rámci nového prostředí nabízí ve spolupráci se Zásilkovnou i zvýhodněnou dopravu. Stávající cena například činí 20 korun za balík, namísto standardních 69 korun. Ve Vinted přibyla i nová kategorie Bydlení.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)