V kampani připravené s agenturou Creative Guerilla oslavuje značka Velo pozici jedničky na trhu ve svém segmentu.
Během ledna a února se značka orálních nikotinových produktů Velo zastavuje ve čtyřech českých městech. Staví v nich instalace #1, které poukazují na to, že nikotinové sáčky staly jedničkou na trhu ve svém segmentu. Podle výrobce British American Tobacco (BAT) dnes na značku Velo (dříve Lyft) připadá 49 procent celkových prodejů v orální nikotinové kategorii v Česku.
Poprvé se světelný objekt představil na pražském Manifesto Marketu na Andělu (22. – 25. 1.). následovala Plzeň (27. – 29. 1.), aktuálně je v Brně (do 5. 2.), následovat bude Ostrava (7. 2. – 12. 2) a turné „zakončí“ zastávka v Kayak Beach baru na pražské Náplavce (14. 2. – 19. 2.). Na návštěvníky na každé zastávce čeká promo tým Velo, který je vyzve k zapojení se do soutěže s možností vyhrát limitovaný VELO box se všemi dvanácti variantami příchutí a intenzit (z každé zastávky vzejde dvacet výherců).
Další soutěže a aktivity jsou připraveny pro uživatele na sociálních kanálech Velo. Hraje se bude o vstupenky na hudební festival Tomorrowland, pro kreativní zájemce je připravena soutěž o návrh na vlastní podobu Velo boxu. Z vítězného návrhu vzejde limitovaná edice, která bude k mání na e-shopu značky.
Kampaň, jejíž koncept ve spolupráci s BAT připravila agentura Creative Guerilla, probíhá prostřednictvím sociálních sítí Instagram a Facebook a na speciálních stránkách velon1.cz.