Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Platforma Fumbi rozjíždí kampaň na jednoduché nakupování kryptoměn

Investiční platforma Fumbi Network spouští „omnichannel“ brandovou kampaň s první krypto-investiční televizní reklamou v České republice. Cílem je představit jednoduchý a bezpečný způsob investování do kryptoměn. Kampaň kreativně zastřešuje advertia digital.

Fumbi Network je slovenská investiční společnost, která umožňuje široké veřejnosti investovat do osvědčených kryptoměn rychle a bezpečně. Svou jednoduchost se po nedávném vstupu na český trh rozhodlo představit v rozsáhlé brandové kampani. Její součástí je i historicky první televizní reklama na krypto-investiční službu v České republice.

,,Fumbi si za uplynulý rok získalo nejen na Slovensku početnou klientskou základnu právě pro svoji uživatelskou jednoduchost a bezpečnost. Tento rok jsme se rozhodli oficiálně vkročit také na český trh a představit výhody naší služby široké veřejnosti. Pro spolupráci jsme vybrali agenturu advertia digital, neboť jí je téma kryptoměn blízké a nejlépe se popasovala s návrhem kreativy a planningu omnichannel kampaně,’’ říká Iveta Šplíchalová, marketingová manažerka Fumbi.

Reklama
ČEZ

Hlavní myšlenkou zakladatelů Fumbi je přiblížit kryptoměny co nejvíce lidem a dát jim možnost jednoduše a přímo využít jejich potenciál. Převzali ji také tvůrci kampaně z advertia digital, kteří se rozhodli vykreslit Fumbi jako rychlou a uživatelsky jednoduchou možnost investování do kryptoměn pro každého, bez hluboké expertízy investora a obav o bezpečnost.

Zásadním pilířem kampaně je televizní reklama, která představuje jednoduchost platformy Fumbi v kontrastu s komplikovaným a těžce pochopitelným prostředím kryptoměn. ,,Fumbi má skvěle našlápnuto a stojí za ním tým zkušených odborníků. Jako agentura pomáháme s tvorbou kreativního konceptu, strategickým plánováním, nákupem TV, onlinu a OOH včetně DOOH médií. V dlouhodobém měřítku investicím do krypto komodit věříme a vnímáme proto důležitost toto téma komunikovat také retailovým investorům,” říká obchodní ředitel a marketingový stratég Daniel Votruba z agentury advertia digital.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)