Investiční platforma Fumbi Network spouští „omnichannel“ brandovou kampaň s první krypto-investiční televizní reklamou v České republice. Cílem je představit jednoduchý a bezpečný způsob investování do kryptoměn. Kampaň kreativně zastřešuje advertia digital.
Fumbi Network je slovenská investiční společnost, která umožňuje široké veřejnosti investovat do osvědčených kryptoměn rychle a bezpečně. Svou jednoduchost se po nedávném vstupu na český trh rozhodlo představit v rozsáhlé brandové kampani. Její součástí je i historicky první televizní reklama na krypto-investiční službu v České republice.
,,Fumbi si za uplynulý rok získalo nejen na Slovensku početnou klientskou základnu právě pro svoji uživatelskou jednoduchost a bezpečnost. Tento rok jsme se rozhodli oficiálně vkročit také na český trh a představit výhody naší služby široké veřejnosti. Pro spolupráci jsme vybrali agenturu advertia digital, neboť jí je téma kryptoměn blízké a nejlépe se popasovala s návrhem kreativy a planningu omnichannel kampaně,’’ říká Iveta Šplíchalová, marketingová manažerka Fumbi.
Hlavní myšlenkou zakladatelů Fumbi je přiblížit kryptoměny co nejvíce lidem a dát jim možnost jednoduše a přímo využít jejich potenciál. Převzali ji také tvůrci kampaně z advertia digital, kteří se rozhodli vykreslit Fumbi jako rychlou a uživatelsky jednoduchou možnost investování do kryptoměn pro každého, bez hluboké expertízy investora a obav o bezpečnost.
Zásadním pilířem kampaně je televizní reklama, která představuje jednoduchost platformy Fumbi v kontrastu s komplikovaným a těžce pochopitelným prostředím kryptoměn. ,,Fumbi má skvěle našlápnuto a stojí za ním tým zkušených odborníků. Jako agentura pomáháme s tvorbou kreativního konceptu, strategickým plánováním, nákupem TV, onlinu a OOH včetně DOOH médií. V dlouhodobém měřítku investicím do krypto komodit věříme a vnímáme proto důležitost toto téma komunikovat také retailovým investorům,” říká obchodní ředitel a marketingový stratég Daniel Votruba z agentury advertia digital.