Kotek jako nešikovný manžel v kampani Bauhausu

Řetězec Bauhaus spouští novou kampaň s názvem „Nešikovný manžel“. Režie spotů a ztvárnění ústřední postavy se ujal Vojta Kotek.

„Cílem nové kampaně je přiblížit se českému zákazníkovi co nejvíce, proto jsme vůbec poprvé vsadili na české herce a tvůrce. Zároveň chceme představit Bauhaus jako místo, kde zákazníci pořídí vše potřebné pro byt, dům a zahradu, ať už v případě plánovaných, tak i zcela nečekaných situací. V neposlední řadě klademe v kampani důraz na náš nově spuštěný e-shop,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti Bauhaus.

Ve spotech vystoupí vedle Vojty Kotka v roli nepraktického manžela i Eliška Jansová (divadlo F. X. Šaldy) jako trpělivá manželka. V epizodních rolích se objeví také Zdeněk Charvát (Divadlo v Celetné). „Vojta Kotek je nejenom velmi zkušený herec, ale také režisér s precizním přístupem k práci. Věříme, že spolu s odlehčenou formou sdělení, kterou jsme pro letošní kampaň zvolili, budou mít spoty u diváků úspěch,“ doplňuje Hovorka s tím, že se zákazníci mohou těšit na situace, které přináší sám život a se kterými se mohou nejen ztotožnit, ale i zasmát.

Na nové podobě komunikace spolupracovaly společnosti Knowworks a Stink Films. Autory kreativního návrhu jsou Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang, kteří s Vojtou Kotkem již v minulosti spolupracovali a vytvořili několik legendárních spotů. Spoty režíroval sám Vojta Kotek.

Jarní část kampaně bude k vidění na televizních obrazovkách TV Nova, Prima a ČT od 14. února. Spolu s 30s spoty budou vysílány také 10s remindery a 10s sponzorské vzkazy. Kampaň doplní komunikace napříč dalšími mediatypy včetně online, rádia, printu nebo OOH. Probíhat bude také přímo v odborných centrech Bauhaus, kde bude doplněna o instore prvky.

Detaily kampaně:

Klient: Bauhaus

Kreativní koncept: Jinej Gang

Režie: Vojtěch Kotek

Mediamix: TV, online, rádio, print, OOH

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia