Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

E-sport se dočkal areny v Praze. Nová sezona slibuje rekordní prize money

Česko-slovenský e-sport vstupuje do nové éry. Sezona 2022 bude v mnohém přelomová a má zásadním způsobem posunout úroveň odvětví u nás ještě výš. Hrát se bude o miliony a diváci se mohou těšit na novou e-sportovou arenu v pražském Chodově.

Během šampionátu Tipsport CS:GO MČR si hráči rozdělí rekordní částku 4,5 milionu korun a odehrají turnaje před živým publikem v Bratislavě, Praze a Brně. V něm také proběhne velké finále, ze kterého si na podzim celkový vítěz  z osmičky nejlepších týmů odnese milion a titul Mistra České republiky. A pokud se nějakému týmu podaří zvítězit v pěti z osmi po sobě jdoucích turnajů, získá automaticky Tipsport Grand Slam a finanční bonus ve výši dvou milionů korun nad rámec celkového prize poolu.

Od letošního ročníku 2022 se spojí oblíbená Tipsport Cool Liga s prestižním Mistrovstvím ČR v počítačových hrách do jediné nové soutěže. “MČR je nejstarší a nejprestižnější turnaj, který začínal ještě na brněnském na Invexu. Agentura PlayZone jej pořádá od roku 2011. Chceme e-sport posunout mílovými kroky kupředu. Turnaje se budou týkat sedmi her, pěti na PC a dva mobilní tituly,” uvedl Revoluce se podle něj týká zejména hry Counter Strike, která na scéně nejvíce rezonuje a je dobře srozumitelná i pro širší veřejnost.  Sezona bude rozdělena na tři části, každá z nich vyvrcholí turnajem před živým publikem. První zastávkou bude Bratislava, kde se nejlepší české týmy utkají už na přelomu března a dubna. Následný turnaj se odehraje online. Třetí zastávkou bude nově postavená Vodafone Playzone Arena na pražském Chodově. 

Reklama
ČEZ

Vodafone Playzone Arena na Chodově

V Praze se otevře v pražském nákupním centru Westfield Chodov Vodafone Playzone Arena, obří e-sportové centrum na více než 1000 metrech čtvrečních. Otevření největší e-sportové arény, za kterou stojí skupina Prima a agentura Playzone, je naplánováno na duben letošního roku. Svojí velikostí a nabídkou volnočasových aktivit půjde v Česku o unikát. „Esport je fenomén. Na realizaci e-sportové arény jsme v našem týmu usilovně pracovali velmi dlouho a jsem rád, že jej konečně můžeme představit široké veřejnosti. Letošní rok bude pro český a slovenský esport v mnoha ohledech zlomový. Už dávno to není jen komunitní koníček, ale svou velikostí a fanouškovskou základnou se může směle rovnat i velkým tradičním sportům. Arena je tomu důkazem,“ říká Lukáš Pleskot, výkonný ředitel agentury Playzone.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)