V digitalizaci sportu pomohou eos media Tomáš Janča a Taktiq Communications

Společnost eos media vyvinula online aplikaci pro řízení sportovních klubů, eos club zone, kterou využívá už více než 150 tuzemských organizací a 60 tisíc uživatelů v osmnácti sportech. S marketingem jí pomůže Tomáš Janča, komunikaci společnosti i její aplikace pak zajistí agentura Taktiq.

„Osobně jsme si v několika klubech prošli martyriem udržování tabulek, ručně psaných poznámek a dat zakroužkovaných v kalendáři. Vytvořili jsme proto aplikaci, která tohle všechno řeší. V posledních dvou letech uspěla tak, že nás to vedlo k potřebě vytvoření silné marketingové koncepce. My se chceme věnovat samotné aplikaci, proto jsme si vybrali Tomáše Janču a na komunikaci agenturu Taktiq,“ říká Ondřej Syrový, jednatel společnosti eos media.

Cílem spolupráce je vytvoření strategie značky a komunikace služby eos club zone a výhod, které klubům přináší. „Projekt eos club zone znám jako jeho reálný uživatel. Je skvělé pracovat pro produkt, který je nejlepší na trhu, přináší novou kvalitu a je opravdu zajímavou šancí pro sportovní kluby. Věřím, že se nám společně povede digitalizovat administrativu českého sportu. Díky tomu budou mít lidi, kteří se o sport starají, víc času na důležitější věci,“ upozorňuje Tomáš Janča.

Eos media je na trhu od roku 2016 a sídlí v Ústí na Orlicí. Služba eos club zone je k dispozici ve webové i mobilní aplikaci. Umožňuje kompletní komunikaci mezi všemi členy klubu, spravovat a párovat veškeré platby, sledovat docházku a mnoho dalšího. V současnosti aplikaci využívá víc než 150 klubů a spolků s celkovým počtem uživatelů přes 60 000 v 18 různých sportech.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia