Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mutumutu v nové strategii sází na spolehlivost

Online životní pojištění i v nových spotech od Studia Creative Dock ujišťuje, že vyplácí peníze bez vytáček.

Mutumutu změnilo marketingovou strategii, oproti předchozí kampani z roku 2021 dává místo vracení peněz za zdravý životní styl zdůrazňuje spolehlivost. „Vracení peněz za pohyb, nekouření a dodržování preventivních prohlídek u lékaře je a stále bude neoddělitelnou součástí Mutumutu. Průzkumy nicméně poukázaly na to, že lidé od pojišťovny vyžadují hlavně to, aby byla fér a pokud se stane pojistná událost, tak aby pojišťovna bez vytáček vyplatila peníze,” vysvětluje marketingová manažerka Mutumutu Nathalie Peyrichout.

Z výzkumů totiž vyplynulo, že pro 65 procent lidí je nejdůležitější, že má pojištění smlouvy bez skrytých poznámek, pro 62 procent respondentů je zásadní, aby pojišťovna bez vytáček splnila, co od ní očekávají. Tato zjištění potvrdily i „focus groups“. Lidé chtějí pojištění, na které se mohou spolehnout a které při pojistné události platí.

Reklama
Abovalve

„Vzhledem k tomu, že transparentnost, férovost a zájem klientům pomoci, pokud se dostanou do problémů, jsou od začátku hlavními pilíři našeho produktu, tak nebyl problém hlavní marketingové sdělení změnit,” dodává Peyrichout.

Děj televizních spotů se odehrává v nebi, kde nebožtíci zhodnocují pozitivní zkušenost s tím, že se o ně, respektive o jejich blízké, Mutumutu postaralo a vyplatilo jim pojistku. Nejmladší z aktérů je nezkušený a je upřímně překvapený, že peníze dostal, a že si tedy pojištění neplatil zbytečně.

„Vždy jsme říkali, že Mutumutu, které si zakládá na jednoduchosti, srozumitelnosti a férovosti, je reakcí na stav pojišťovnictví, které má mezi lidmi velmi špatnou reputaci. Zároveň jsme také vždy chápali, že smysl pojištění není jen slibovat, ale doopravdy pomáhat v obtížných životních situacích. To vše nová kampaň sděluje,” říká šéf Mutumutu Jindřich Lenz.

Součástí nové kampaně je také nový design webu. Má odlehčenější a světlejší barvy, což má asociovat vzdušnější prostředí, jako je právě nebe. Zároveň dostal také „hravé“ prvky v podobě ilustrací. Mutumutu, které do pojišťovnictví přineslo interaktivní aplikaci s prvky gamifikace pro motivaci ke zdravému životnímu stylu a udržování kontaktu s klienty, tak pokračuje ve snaze bořit zakořeněné mínění lidí, že pojišťovny a jejich prezentace bývají stejné a nudné.

TV a online kampaň běží od začátku roku, v případě televize potrvá do začátku března.  Online poběží až do konce března, kde ji bude možné vidět na YouTube, sociálních sítích a v bannerové reklamě. Přípravu spotu si vzalo na starost Mutumutu a kreativci ze Studio Creative Dock.

Autorem kreativního konceptu je Michal Schindler, který je v Creative Docku šéfem copywriterů. S přípravou konceptu mu sekundoval šéf designu Adam Citta. Režie a celého zpracování se ujal Štěpán Zálešák, produkce Lucie Kličková a kamery Jan Formánek.

Vizitka kampaně:

Klient: Mutumutu

Agentura: Creative Dock

Mediamix: TV, YouTube, sociální sítě, display, PPC, Radio

Mediální agentura: PHD

Scénář a režie: Štěpán Zálešák

Produkce: Lucie Kličková

Kamera: Lukáš Hromek

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)