Twitter se rozhodl podpořit osobnosti, které sociální síť v minulosti využily k veřejnému sdílení svých snů pro lepší motivaci a následně dokázali skutečně uspět.
Twitter přišel s báječnou venkovní kampaní na billboardech. Hlavními hrdiny jsou sportovci, hudebníci a další známé osobnosti, které před lety napsali na síť o svých snech či ambicích. A po pár letech se jim díky tvrdé práci skutečně splnili. Počet podobných manifestačních tweetů (určitá obdoba veřejných vánočních předsevzetí) podle firmy za poslední tři roky dosáhl 59 milionů, přičemž loni se oproti roku 2021 zdvojnásobil.
OOH reklama se objevila celkem v osmi městech USA a Kanady na téměř čtyřicítce billboardů. Hvězdy pak často pózovaly ve svých domovských městech, kde získaly tituly či prorazily v jiných odvětvích. Mezi hvězdami se objevují například Diamond DeShields, Leonard Fournette, Niall Horan, Simu Liu, Demi Lovato, Patrick Mahomes, Megan Thee Stallion, Michaela Onyenwere, Issa Rae, Steve Saylor and Bubba Wallace.
Navíc Twitter rozdá téměř milion dolarů neziskovým organizacím podle přání zapojených celebrit. Půjde například o Boys and Girls Club, Destination Crenshaw, The 3D Foundation a Unicef Canada.
Největší kampaň Twitteru s využitím celebrit zahrnuje však také běžné lidi, například slepého tvůrce obsahu Steva Saylora, který si dokázal sehnat těžko dostupný Xbox a navýšil tím počet sledujících o 40 procent. Právě tweety z oblasti gamingu jsou další rychle rostoucí oblastí. Meziročně jejich počet stoupl o 14 procent na 2,4 miliardy, od roku 2017 se pak dokonce zdesetinásobil.