Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Billa startuje věrnostní kampaň s nutriční specialistkou

Řetězec Billa spouští věrnostní kampaň s nádobím Tupperware k uchování čerstvých potravin. Podílí se na ní nutriční specialistka Tereza Havlínová, která zákazníkům poradí, jak efektivněji a zdravě skladovat čerstvé potraviny.

Kampaň je podpořena TV a rádio spoty, v onlinu je přichystána soutěž o ceny v hodnotě 250 000 korun. Potrvá od 13. ledna do 29. března. Pod heslem „Aby zdravé zůstalo čerstvé“ Billa nabádá zákazníky k omezení plýtvání jídlem, na čemž se české domácnosti podílí dle průzkumů 40 až 50 procenty. Nádobí Tupperwere v této iniciativě může pomoci, prodlužuje čerstvost ovoce a zeleniny až o tři týdny.

Zákazníci nádobí mohou získat za nasbírané samolepky při nákupech za 250 korun. Za každých 10 nebo 20 nasbíraných nálepek si mohou zakoupit za zvýhodněnou cenu jeden produkt. Doplatky se pohybují v rozmezí od 69,90 korun po 299,90 korun. Produkty nelze koupit za plnou cenu a jsou k dostání do vyprodání zásob.

Reklama
ČEZ

„Kampaní zároveň chceme znovu upozornit na množství používaných jednorázových plastů, které se po dobu pandemie koronaviru ještě navýšili. Opakovaným používáním nádob značky Tupperware můžeme v této oblasti opět výrazněji pomoci jako jednotlivci,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billa ČR.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)