Bauhaus spouští e-shop v Česku, nabídne přes 40 tisíc produktů

Síť odborných center Bauhaus spouští 18. ledna v České republice e-shop. Nabídne snadný nákup s doručením domů nebo rezervaci zboží a následný odběr ve vybraném odborném centru.

„Zprovoznění e-shopu je pro nás důležitý krok vpřed. Již delší dobu jsme vnímali, že je potřeba tento prodejní kanál zákazníkům poskytnout. Cílem je umožnit zákazníkům ještě pohodlnější nákup, ať už online nebo v kamenné prodejně. Perfektní servis je pro nás prioritou,“ říká Václav Ptáčník, vedoucí oddělení E-business ve společnosti BAUHAUS.

Bauhaus je v České republice online od roku 2020, na webu najdou zákazníci v současné době více jak 40 000 produktů s podrobným popisem a informací o dostupnosti v jednotlivých odborných centrech. Nově spuštěný e-shop bude kromě těchto produktů postupně doplňován o další položky a nabídne ještě rozsáhlejší sortiment zboží, včetně vlastních značek, jako je například Swingcolor, Gardol nebo Probau.

„V dnešní době je e-shop nezbytností. Jeho realizací jsme se zabývali od roku 2020, kdy jsme se rozhodli opustit koncernové řešení, které technologicky neodpovídalo nárokům českého zákazníka. Ten je zvyklý na velice vysoké standardy. Proto jsme se v České republice rozhodli jít vlastní cestou a e-shop jsme vyvinuli lokálně. Z tohoto pohledu pro nás pozdější spuštění e-shopu může být paradoxně benefitem, protože jsme mohli k realizaci využít ty nejmodernější technologie. Díky tomu nejen smažeme jistý technologický dluh, který jsme měli, ale dokážeme nabídnout něco navíc,“ popisuje Ptáčník.

Rezervovat a vyzvednout i doručení až domů

Vedle standardního fungování bude e-shop propojen s kamennými prodejnami službou Rezervovat a vyzvednout. Zákazníkům umožňuje rezervaci zboží v jednotlivých odborných centrech a jeho rychlý odběr již do 3 hodin. „Zatímco dříve byl zájem o službu Rezervovat a vyzvednout spíše minoritní, s příchodem pandemie jsme zaznamenali výrazný nárůst poptávky, který nadále trvá. V turbulentních letech 2020 a 2021, kdy bylo kvůli měnící se situaci velmi obtížné plánování, se nám podařilo nastavit řadu zcela nových vnitřních procesů. Zároveň jsme vybudovali skladovací prostory a sestavili jsme speciální tým pro zpracování objednávek. Nyní vše funguje hladce. Věříme, že nově spuštěný e-shop zákazníky potěší a zpříjemní jim nákup,“ doplňuje Václav Ptáčník. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen