Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vitana a Hamé mají společnou vánoční kuchyni

V hypermarketech Albert mají značky z portfolia společnosti Orkla sezonní paletové vystavení od firmy Dago.

In-store koncept pro Hamé a Vitanu má zákazníkovi připomenout vůni Vánoc. Vystavení podporuje prodej koření pro přípravu cukroví, ale rovněž prodej marmelád, polev, různých druhů cukrů a dalších surovin potřebných pečení. Místo klasického shop-in-shopu má vystavení vzhled kuchyně. Dominuje mu kuchyňská linka s rozsvícenou troubou, v níž se „peče“ vánočka. Podle Lucie Michajlov, project manažerky společnosti Dago, by měl zákazníka na první pohled upoutat rozsvícený vánoční stromeček, ale také například pravé perníčky na plechu.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)