Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě.

Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz. Tradice vinné révy u nás stále žije díky vinařským rodům, v nichž se toto řemeslo předává z generace na generaci. Kumšt Moštu je cesta za připomenutím tohoto dědictví a jeho významu.

„Značka Vinea chce aktivně podpořit lokální dodavatele a producenty. Vinohradnictví a pěstování hroznů má v našich zemích obrovskou tradici, na kterou můžeme být právoplatně hrdí. Česká, moravská a slovenská vína získávají ocenění doma i v zahraničí. Podobně hrdí můžeme být i na výrobky z hroznového moštu, které přinášíme na váš stůl jako limitovanou edici Vinea Kumšt moštu už tento podzim,“ komentuje Ľubica Mieresová, manažerka značky Vinea.

Reklama
MMcite

Značka Vinea a šest prestižních vinařů společně ukazují, že bychom na tuzemský hroznový mošt neměli v záplavě další nabídky zapomínat. „Hroznový mošt má spoustu benefitů. Nejen, že výroba nezatěžuje přírodu, tedy pokud vznikl v rámci ekologického hospodářství, ale má také spoustu přírodních cukrů, minerálů, vitamínů a vůbec prospěšných látek,“ komentuje vinař Petr Marcinčák z Mikulova, který na netradiční kampani spolupracuje. Z jeho hroznů se vyráběla jedna z příchutí Vinea Kumšt Moštu – Ryzlink Rýnský s levandulí.

Projekt doprovázela spolupráce s influencerkami z Česka a ze Slovenska

Do kampaně se na svých sociálních sítích zapojily také slovenská herečka a influencerka Mária Bartalos a za Česko herečka a influencerka Sabina Rojková. Provedly fanoušky procesem výroby hroznového moštu a představili vinařské řemeslo i jednotlivé vinice, z nichž sada Kumšt moštu pochází. „Chceme lidem přiblížit, co obnáší vinařské řemeslo a představit pestrost chutí lokálního produktu, hroznového moštu,“ vysvětluje Ľubica Mieresová.

Limitovaná edice degustační sady Vinea Kumšt moštu je přírodní nápoj s obsahem 30 procent hroznového moštu, zcela bez přidaného cukru. Tři odrůdy hroznového moštu jsou spojené s extraktem z bylinek, další tři s ovocnou šťávou. Sada obsahuje bílé i červené odrůdy a jedno rosé a vedle pěti variant perlivých nápojů najdete i jednu neperlivou variantu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)