Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

SOS dětské vesničky představují v kampani nejkrásnější práci na světě

Mediální kampaň zaměřená na zájemce o náhradní rodičovství je postavená na příbězích skutečných pěstounů, vyvrcholí v listopadu vysíláním TV spotů.

Pracujete 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Měsíce se nevyspíte, nikdy nejste sami, neexistuje žádná padla. A ty peníze za to? Pro peníze se to opravdu dělat nedá. Přesto je to nejkrásnější práce na světě. Nikdy bych neměnil, říká jeden z protagonistů spotu, postaveného výhradně na výpovědích skutečných pěstounů. Vysíláním televizních spotů režiséra Jana Látala v České televizi v druhé polovině listopadu vyvrcholí celoroční kampaň SOS dětských vesniček na podporu pěstounské péče. 

Pěstounů je v České republice stále nedostatek. Osm tisíc dětí vyrůstá v ústavní péči, tedy bez rodiny, ať už vlastní nebo náhradní. SOS dětské vesničky společně s dalšími organizacemi dlouhodobě tlačí na to, aby se podmínky pro pěstouny zlepšily, částečně se to podařilo prostřednictvím novely o sociálně-právní ochraně dětí. „Proces výběru a přípravy pěstounů ale zůstává i tak poměrně zdlouhavý a náročný, není snadné se v tom orientovat,“ říká ředitelka SOS dětských vesniček Jindra Šalátová. „Proto jsme zřídili webové stránky SOS pěstounství, kde uchazeči o náhradní rodičovství najdou všechny potřebné informace. Také si tam mohou přečíst výpovědi stávajících pěstounů, kteří proces přípravy i samotné pěstounství popisují z vlastní zkušenosti,“ dodává Jindra Šalátová. Web myslí i na náhradní rodiče, kteří už děti v pěstounské péči vychovávají – nabízí jim vzdělávání, rozhovory s odborníky, odpovědi na časté otázky i online poradnu.

Reklama
ČEZ

Mediální kampaň začala už v jarních měsících spuštěním webové platformy a pokračovala v létě venkovní reklamou se sloganem „Je to pohádka být mámou“. Vedle televizních spotů jsou hlavním nástrojem kampaně sociální média – hlavní spot tu doplňují další sequely, v nichž  například náhradní rodiče popisují, co jim pěstounství přináší, nebo jak moc mají rádi svoje pěstouňata. 

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)