Sexshop Ruzovyslon.cz spouští druhý ročník kampaně s animovaným slonem. Koncept vznikl in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motion House.
Tuzemský sexshop Ruzovyslon.cz v listopadu spoustil druhý ročník vánoční televizní reklamy. Opět se v ní objevuje maskot růžového slona s hlasem herce Martina Stránského. Poběží nejen v Česku na kanálech TV Nova, Prima a Óčko, ale i na Slovensku na programu Markíza. Mediamix jako tradičně doplní online a PR formáty i regionální venkovní reklama.
Zatímco v loňském vánočním spotu slon soustředěně balil dárky, nyní visí jako ozdoba na vánočním stromku a zamýšlí se, jestli mají lidé radši měkké nebo tvrdé dárky.
„Prostřednictvím televizních spotů chceme i nadále oslovit cílové skupiny, ke kterým se online reklama nedostane – především starší generaci lidí,“ komentuje novou TV kampaň majitel společnosti Adam Durčák. „Navíc jsme letos pro zákazníky přichystali speciální kolekci zimních sportovních doplňků, jako jsou čepice nebo ponožky se sloním logem,“ dodává Durčák.
Značka televizních kampaní využívá pravidelně, pro období letní, vánoční, valentýnské, velikonoční, májové nebo u příležitosti Mezinárodního dne žen. Objevuje se též v pořadu Pozitivní vibrace, který běží na stanici Óčko a přináší lechtivé rady a tipy od zkušené sexpertky Veroniky.