Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prodejen v obchodních centrech spíše přibývá. Covid mění jejich skladbu

V září a říjnu podle Shopingy, společnosti, která průběžně analyzuje odchody a příchody značek do nákupních center nejen v Česku, ale také na Slovensku a v regionu DACH, otevřelo celkem 177 prodejen a zároveň 128 zavřelo.

Ještě během července a srpna byla celková bilance otevřených a zavřených obchodů v nákupních centrech víceméně vyrovnaná. Zavřelo 108 prodejen, 93 naopak otevřelo.

Aktuálně společnost v Česku monitoruje celkem 290 nákupních center v rámci Shopingy Mall Analyser. „Plyne nám z toho, že covid nezpůsobil vůbec nic, což mě samotného překvapuje. A sledujeme to i ve světě. Velké značky mají krásné nové obchody. Například Adidas otevřel outdoorovou prodejnu v centru Mnichova, vznikají úžasné interiéry, do kterých máte chuť jít,“ říká Jan Hübner, CEO Shopingy.

Reklama

Jako další příklad uvedl „flagship“ prodejnu M&M‘s v Berlíně nebo třípatrovou prodejnu pro fanoušky Bayern Mnichov. „Myslel jsem, že přijde utlumení, ale rozjelo se to hrozně. Řetězce možná osekají jen některé méně výkonné prodejny,“ doplňuje Hübner podle kterého se skladba center bude postupně posouvat směrem k zábavě.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)