Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pravé kouzlo Vánoc slibuje Coca-Cola ve svátečním videu

V první globální vánoční kampani od představení platformy Real Magic značka se spoty od DentsuMB zdůrazňuje důležitost sounáležitosti a komunity.

Coca-Cola se opět překonala, loňskou sváteční „nejdelší televizní reklamu v historii značky“ přesahuje ta letošní o deset sekund. Hrdinou aktuální kampaně je chlapec, který se s matkou přestěhuje do nového domu, kde atmosféra není příliš vánoční a přátelská. Navíc v bytě nemá komín, kterým by mohl Santa Claus přinést dárky. Rozhodne se tedy postavit vlastní z krabic, které zbyly nejen ze stěhování.

Spot od kreativní agentury Dentsu MB a produkční společnosti Rogue režíroval Sam Brown, jenž má na svědomí mimo jiné i slavnou vánoční reklamu pro obchodní dům John Lewis s Eltonem Johnem z roku 2018. V letošním spotu Coca-Coly pomáhá zdůrazňovat důležitost komunity. Když totiž chlapec začne komín stavět, přidají se k němu i sousedé. Nakonec se navíc ukáže, že mu nešlo o dárky pro sebe, ale o to, aby do vánočních oslav zapojil izolovanou sousedku.

Reklama
ČEZ

„Spot poukazuje na důležitost přátelství, lásky, starání se jeden o druhého, na čemž naše značka staví,“ říká Poliana Sousa z Coca-Coly a šéf kreativní strategie značky Tom Hidvegi dodává: „Jsme hrdí na to, že máme poslání a příběh, který můžeme vyprávět.“

https://www.youtube.com/watch?v=FHMtlY_U6R8

Kampaň odkazuje na nový „positioning“ Coca-Coly „Real Magic“ – Kouzlo být spolu. Platforma byla představena letos na podzim i s inovovaným logem symbolizujícím objetí. Po pěti letech tak nahradila koncept točící se okolo sloganu „Taste the Feeling“ – Ochutnej ten pocit.

Vánoční spot Coca-Coly opět poběží v devadesáti zemích, většinou v kratším sestřihu, který se bude soustředit na společnou večeři v závěru videa. Součástí kampaně je pak například i soutěž o osobní vzkaz od Santy Clause přes platformu Cameo. Ač se letos v klipu neobjevuje tradičně vánočně ozdobený náklaďák, ukáže se například v Kanadě a USA, kde rozveze dary několika místním charitám.

Po loňské výpravné vánoční kampani od Wieden + Kennedy London pod taktovkou oscarového režiséra Taika Waititiho jde o další spoty, v nichž se odráží tématika spojená s pandemií covid-19. Letošní reklamy byly inspirovány faktem, že mnoho lidí na světě žije obklopeno sousedy, které ve skutečnosti vůbec neznají, což různé lockdowny ještě zdůraznily. Když se izolace překoná, mohou pak lidé zjistit, že mají mnoho společného bez ohledu na to, čím se na první pohled liší.

Česká kampaň

V Čechách a na Slovensku se kampaň spustí 15. listopadu. Komunikace v ATL prostředí bude obsahovat vedle televize i kampaň na sociálních sítích s názvem Multikulturní Vánoce. Kampaň proběhne prostřednictvím spolupráce s českými a slovenskými influencery. Gabriela Heclová za ČR a Expl0ited za SR odkryjí, společně se třemi až čtyřmi mikroinfluencery různých národností, odlišnosti ve vánočních zvyklostech. Součástí kampaně bude také vaření tradičních vánočních pokrmů jednotlivých národností.

„Kampaň Multikulturní Vánoce bude spuštěna pět týdnů před Vánoci, konkrétně 21. listopadu, a každý týden bude věnován jedné národnosti.  Poslední adventní týden bude ve znamení tradičních československých Vánoc a završí tuto část kampaně,“ upřesnil Jakub Will Loose, vedoucí marketingu The Coca-Cola Comapny ČR/SR.

V prodejnách se spotřebitelé v rámci BTL komunikace setkají s kouzelnou vizibilitou s názvem „Only Coke can do“. Ta využívá typické prvky jako je Santa Claus či vánoční kamion. Ve vybraných prodejnách bude pak umístěn shop-in-shop. Standardem je nové uspořádání v poměru 50 na 50 s hero produkty Coca-Cola regular a Coca-Cola Zero. V rámci celé vánoční kampaně se nového obalu dočkaly také lahve, na kterých bude postava Santy jakožto zosobnění „reálné magie“, jež nás provází v období Vánoc.

V rámci svých vánočních aktivit se společnost Coca-Cola rozhodla podpořit klienty Červeného kříže, půjde téměř o tři tisícovky lidí, začínaje maminkami samoživitelkami v azylových domech a seniory konče. S balíčky dobrot prostřednictvím partnerské společnosti Dáme jídlo nebudou opomenuti ani zaměstnanci sociální sféry.

„Poselství naší kampaně sděluje, že Vánoce jsou obdobím sounáležitosti. Proto již tradičně ve společnosti Coca-Cola myslíme i na potřebné. Letos potěšíme například maminky v azylových domech, klienty Červeného kříže či seniory v domovech. S naším partnerem, společností Dáme jídlo, doručíme téměř třem tisícům lidí balíčky plné dobrot,“ uvedla Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti společnosti The Coca-Cola Company ČR/SR.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)