Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pilulka s Form Factory nabádají ke zdravějšímu životnímu stylu

Lídr v péči o zdraví Pilulka.cz spustila ve spolupráci s Form Factory exkluzivní projekt Do Formy!, který propojuje fitness služby a produkty pro zdravý životní styl. Lidé budou mít navíc možnost vyzvedávat objednávky prostřednictvím Pilulka Boxu přímo v pražských fitness centrech a šetřit tak svůj čas.

V rámci unikátní služby Pilulka Klinika, která propojuje prodej produktů a služeb týkajících se zdraví, si budou moci zákazníci koupit zvýhodněný tříměsíční program Do Formy!. Ten přináší spojení fitness členství bez závazků, podporu a tipy na tréninky a stravování, tematické workshopy nejen o zdraví a cvičení a pečlivě vybrané doplňky stravy na dané roční období a tréninkovou zátěž.

„Máme radost, že jsme v rámci Pilulka Kliniky navázali spolupráci právě s fitness kluby Form Factory. Máme stejnou misi a věříme, že právě tato spolupráce přispěje ke zlepšení péče o zdraví našich zákazníků. Pilulka už dávno není jen lékárna – je to místo, kde zákazníci naleznou vše pro zdravý životní styl, prevenci nebo výživu. Našim cílem je být lídrem v péči o zdraví a přinášet našim zákazníkům lepší život“ říká Martin Navrátil, Chief Commercial Officer Pilulky. 

Reklama
Know

Ve vybraných fitness klubech Form Factory v Praze budou navíc umístěny také Pilulka Boxy – samoobslužná výdejní místa, která umožňují automatické vyzvednutí objednávky bez obsluhy. První instalace proběhne již v listopadu letošního roku v klubu Vinohradská v Praze. Další Pilulka Boxy budou v pražských fitness klubech instalovány v průběhu letošního a začátkem následujícího roku.

„Spolupráce s Pilulka.cz je logickým vyústěním naší snahy o koncepční posun světa fitness ke zdravému životnímu stylu a kvalitnímu fyzickému i duševnímu životu. Navazujeme tak na náš program Health Factory, který je nově podpořen jednou z nejvýznamnějších firem, které se zaměřují na zdraví,“ uvádí Štefan Blahovec, Country manager a jednatel společnosti Form Factory.

Reklama
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)