Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mikýř v prášku. Spolupráce Aktinu s influencery nabídne i Lucii Minářovou či Andy Štěch

Aktin influencery zapojuje přímo do vývoje produktů vlastní značky Vilgain, které spoluvytváří jak dle vlastních potřeb, tak pro své fanoušky. Mikýř tak zábavně edukuje o veřejném dění, Andy Štěch vzdělává ve výživě a Lucie Minářová inspiruje k pohybu.

„Už od roku 1994 jsem měl v hlavě jen jeden cíl. Vytvořit kvalitní protein, který dokonale vystihuje delikátní chuťové tóny prostředí internetu, pocitu úspěchu a zajištění pasivního příjmu. Po téměř půl roce jsme na to přišli. Banán v čokoládě! A já vím, co si myslíte. ‚Hehe banán v čokoládě ‚ Ale, prosím, nezesměšňujte to. Skutečně, tak chutná esence internetu. A nyní se koukni do zrcadla a drž v ruce tento protein. Už to chápeš? S tímhle proteinem to prostě všichni zvládnem. Zvládnul to i Marek a ten nemá ruce!,“ komentuje produkt Martin „Mikýř“ Mikyska. Mikýř v prášku to je 80 % protein, 20 % banán v čokoládě a 0 % pochyby.

S Lucií Minářovou uvádí značka Vilgain Luciemin Whey Protein, syrovátkový koncentrát přírodního původu slazený pouze steviol-glykosidy. Spolu s Andy Štěch vyrobil Aktin Vilgain Andy Granolu, prémiovou směs s kvalitními ovesnými vločkami, křupavými oříšky, čokoládovými pecičkami, kokosovým nektarem a špetkou Himalájské soli.

Reklama
Know

„Chceme budovat silné pouto mezi naší značkou a každou osobností, ať už sportovcem nebo influencerem, se kterým spolupráci navážeme. Jde nám o to, aby byla co nejvíc interaktivní a přinesla přidanou hodnotu pro firmu, ambasadora i zákazníka,“ shrnuje dlouhodobé partnerství s influencery Jana Bohumelová, Affil & Influencer Relations Manager pro CZ a SK.

„Influenceři přinášejí fanouškům unikátní produkt, na jehož výrobě se podílí od samotného začátku a Aktin získává přímo inspiraci a potřeby zákazníků a fanoušků influencerů, jaké produkty by rádi v portfoliu vlastní značky Vilgain našli,“ vysvětluje Michal Hubík, CEO Aktinu. Tým Aktinu pracuje na vývoji vlastních produktů už šest let, pod značkou Vilgain jich aktuálně nabízí devadesát.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)