Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kofola se na Vánoce vrací s prasátkem, upletla také „Kofoměkkouše“

Oblíbený vánoční spot poběží v TV už podevatenácté, kampaň doplní „měkké dárky“ vytvořené se značkou Fusakle a limitovaná edice příchutí.

I letos se na televizních obrazovkách objeví spot se zdomácnělou hláškou „já nemusím, já už ho vidím“. Spot se vysílá už od roku 2003 a v Česku i na Slovensku patří k těm nejznámějším a nejočekávanějším. „Letos začínáme kampaň o něco dříve, abychom dali fanouškům Kofoly včas vědět o nové kolekci kofolích dárků,” popisuje důvod startu kampaně již počátkem listopadu Ľubica Mieresová, manažerka značky Kofola.

Pro letošek tradiční kampaň se sloganem „Jestli se nepletu, Vánoce jsou tu“ doplňuje animace prasátka s klubkem vlny a kolekce ponožek, šál a čepic v „kofoláckém“ vánočním designu s prasátky vytvořená ve spolupráci se značkou Fusakle. Dostupná je na webu Kofoly do vyprodání zásob. „Chtěli jsme všem našim fanouškům poděkovat za věrnost a přinést jim k našemu společnému výročí malý dárek. Vždyť bez jejich přízně bychom naše ‚zlaté prasátko‘ nepouštěli na obrazovky zas a znovu,“ dodala Mieresová.

Reklama
ČEZ

Celý výtěžek z prodeje vánočních „Kofoměkkoušů“ poputuje na podporu výrobců textilu, oblečení a obuvi, sdružených v iniciativě Obleč sa doma. Kofoponožky od firmy Fusakle však budou i odměnou za nákup celého 6-packu Kofoly ve spotřebitelské soutěži, která trvá do 31. prosince 2021.

Pletený motiv se otiskl i do etiket Kofoly Original 2l a 1,5l a vánočních limitek Karamel 2l a Jablko se skořicí 2l. Vánočně „propletené“ jsou i sociální sítě Kofoly včetně komunikace na prodejnách.

Vizitka kampaně:

Start televizní kampaně: 4.11.2021

Kreativní koncept a supervize: Justmighty Agency

Produkce spotu: Overhere

Klíčové vizuály a rozpracování: Justmighty Agency

PR: Lesensky.cz (CZ), 1st CLASS AGENCY (SK)

Mediální agentura:

Digiline

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)